Y

1K 134 4

09:30

Akhirnya, hujan berhenti jugak. Matahari kembali menyinari seluruh rumah yang berada dalam kegelapan tadi.

Aku melihat keluar terus ke arah semua tempat. Aku masih pelik dengan hal semalam tu. Aku memang rasa ada orang yang tengah perhatikan aku dengan yoongi semalam. Mohon faham apa yang aku cakap.

^Ayat keling.

Aku pun lantas bangun dan turun ke bawah. Ada sarapan dan..

Surat.

Surat dari yoongi.

Untuk Adik Aku yang gila: Yoon

Yoon, aku pergi kerja dulu. Thanks sebab tolong aku haritu tau yoon.
Sarapan ni aku buatkan khas untuk kau.
Makan ya.
Bye❤

Daripada Abang Kau yang sama gila macam kau: Yoongi

Aigoo.

Dia ni kan.

Aku melihat sarapan yang dia buat.

Nasi goreng kimchi.

Dan

Hot chocolate.

Alelele.

Macam tau-tau je aku nak makan ni.

Aku pun duduk dan makan makanan yang disediakan oleh yoongi.

Aku menyuapkan makanan itu kedalam mulut aku.

"Omoo! Sedapnya! Pandai kau masak yoongi!"

Aku memuji masakan dia.

Ya, memang sedap. Aku boleh rasakan yang dia masak dengan kasih sayang yang dia ada untuk aku. MOO-WAHAHHAHAHAHAHAHAHHAAH

Aku teringat pasal baek.

Dia buat apa sekarang?

Makan?

Tengok tv?

Entahlah.

Aku nak jumpa kau baek.

Tak lama lagi kita berjumpakan baek.

Sabar ya.

D-4✔
3 days more❤

(C)❝Unknown Number S1❞ +  B.B.HRead this story for FREE!