H

1.1K 187 4

Aku terdiam bila tengok soalan dia macam tu.

Baekkieeda☄;
Eh. Mana ada.

Baekkieeda☄;
Aku betul-betul rindu kau ok.

My Sweetie❤;
Kau jangan main-main weyh.

My Sweetie❤;
Baek, aku nak tanya kau soalan ni.

B☄;
Ha? Apa dia?

My Sweetie❤;
Macam mana kau boleh kenal aku dengan abang aku?

My Sweetie❤;

KAU JANGAN NAK SEEN PULAK EH BILA AKU TANYA SOALAN NI.

B☄;
Macam tau-tau je

My Sweetie;
Of course. Kawan kau kan.

B☄;
Hm..ya

My Sweetie;
Ok. Answer my question please?

B☄;
Hm. Aku kenal kau time...

My Sweetie;
Bila?!

B☄;
Time..

My Sweetie;
Ya! Bila?!

Seen ✔
13:02

Ya.

Aku seen.

Aku takut nanti dia benci aku.

Susah aku nanti. Dia tak tau pun yang aku suka dia dari dulu lagi.

Aku selalu jenguk dia dekat kelas.

Aku selalu nampak dia dengan abang dia yoongi berebut makanan time makan.

Dan,

Semua maklumat tu,

Aku tau

Dan,

Nombor telefon yoon ni pun aku dapat dari nayeon.

Dia tak tau.

Mesti dia ingat aku ni stalker.

WAHAHHAAH.
KESIAN KAU YOON.

Sorry.
Sebab aku,
Kau takut.

(C)❝Unknown Number S1❞ +  B.B.HRead this story for FREE!