X

935 124 1

Jimin

Dia tu dah gila!

Jimin's POV

Tak guna kau yoon. Kau panggil aku setan?! Shit!

Aku pun pusing kebelakang.

"Hey jimin"

Yoongi and Rapmon hyung.

"Yah! Kau buat apa dengan telefon aku?"

"Kau call yoon kan?"

Aku diam. Diorang dengar ke apa yang aku cakap tadi? Habislah aku.

"Jangan harap kau boleh datang rumah aku jimin."

"B-but.."

"Tak ada tapi-tapi. Keputusan ni MUKTAMAD!"

"Bak sini telefon aku"

Rapmon merampas telefon dia dari aku.

Huh! Padan muka kau jimin. Kan dah tak boleh datang rumah yoongi. Haishh..

Sabar jelah.

End's POV

Aku tengah chat dengan baek. Besok aku jumpa dia! Yehet!

Dah jadi sehun pulak. WAGAHAHAHHAGAHAHAH.

I want to see your smile baek.

D-2✔
D-1 or D-day is coming❤

(C)❝Unknown Number S1❞ +  B.B.HRead this story for FREE!