A

876 109 0

13:50

"Hm? Yeobeosaeyo?"

"Jin!"

"Kenapa call aku?"

"Boleh kau datang rumah aku tak?"

"Bila? Sekarang?"

"Ya. Sekarang. Kau datang senyap-senyap"

"Okay. Kalau aku dapat keluarlah"

"Thanks!"

"My pleasure dear."

"Bye!"

"Bye~"

Aku mematikan panggilan tersebut. Aku nak bagitau dia pasal jimin. Aku takut jimin buat macam-macam kat yoongi tu je.

Mesin basuh tu dah berhenti. Mesti dah siap.

Aku pergi kearah mesin itu. Ya, dah siap. Bagus!

Aku pun ambil bakul dan ambil baju yang dekat mesin basuh tu.

Nasib baik sikit je. Kalau banyak, memang aku biar je yang lain tu.

Aku pun bawa bakul tu kebelakang rumah untuk sidai baju tu.

Tiba-tiba ada orang ketuk pintu aku.

Takkanlah jin. Aku pun masuk kedalam rumah dan terus ke pintu utama. Aku tengok keluar tingkap.

"C-chen?!"

D-2✔

D-1 or D-day is coming in your heart❤

(C)❝Unknown Number S1❞ +  B.B.HRead this story for FREE!