L

972 139 12

14:05

Tengah syok-syok aku main game, tiba-tiba baek call ak--

WHAT?! HE CALLS ME?!

OMG! Omg! NAK JAWAB KE TAK?!

Aku pun terus menekan punat yang berwarna hijau yang terpapar di skrin iphone aku.

"Y-yeobeosaeyo?"

"Yoon."

Ya ampun suara dia! Cair aku!

"W-waeyo?"

"Nothing. Saja nak dengar suara kau. Comel gila suara kau yoon! Aku suka weyh!"

"K-kau ni buat aku malu je. Nasib baik abang aku tak ada tau."

"Abang kau pergi mana? Kerja ke?"

"Haah. Dia dah dapat kerja dah."

"Oh. Baguslah kalau macam tu. Bolehlah dia sara hidup kau dengan dia kan?"

"Yup, tapi aku nak tolong dia jugak sara hidup kitaorang ni. Aku kesian tengok dia kalau dia penat-penat macam ni"

"Hm. Aku faham perasaan kau yoon. Aku faham sangat. By the way, aku rindu kau weyh! Aku tak sabar nak jumpa kau! 3 hari je lagi kan! Omg! I can't!!!"

"Kau ni. Setiap hari kau cakap benda sama. Asyik rindu aku lepastu tak sabar nak jumpa aku. Ya ya! Kau sabar je lah! Kalau ya pun jangan menjerit weyh. Aku tau kau boleh highnote kalah jongdae. WAHAHAHAHHAHAHAH"

"Eh? Kau kenal jongdae ke yoon?"

"Mestilah! Kawan aku tu, tapi aku tak rapat dengan dia. Dia satu kelas dengan aku."

"Oh. Okaylah. Aku nak mandi kejap. Annyeong!"

Belum sempat lagi aku nak cakap, terus mematikan panggilan tersebut. Awal dia mandi eh. Tak macam aku. Aku mandi masa dah nak malam. HEGEGEGGEE!

SUARA DIA WEYH! YA AMPUN! MESTI KALAU DIA NYANYI SEDAP GILAKAN? YA AMPUN!!!

Aku nak mandilah.

D-4✔
3 days more❤

His voice!

Omg. His voice make me melt!¡!¡!¡¡¡

(C)❝Unknown Number S1❞ +  B.B.HRead this story for FREE!