N

1.1K 162 15

Keesokan harinya

Alarm di telefon bimbitku berbunyi.

Aku pun terjaga.

"Hm.. dah pagi dah."

Aku pun menekan tanda 'x' itu.

Finally!

Hari ini, hari kedua sebelum hari perjumpaan aku dengan baek.

Kiranya hari D-6. Aku kira cara terbalik. Macam 10, 9 , 8 tu. Faham-faham je lah.

Aku tak tau nak pakai apa nanti.

Takkanlah aku nak pakai macam orang selekeh kot.

Eii.. teruk teruk.

WAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!

Gelak je aku ni.

Aku nak pakai apa ya nanti.

Dress?

Blouse?

White shirts

Dengan

Seluar slack(?) Hitam?

Cadangkan aku baju weyh.

Aku tak pandai bab-bab fesyen ni.

Kalau makeup aku taulah.

Jadi,

Readers-readers sekalian.

Tolong yoon cadangkan baju apa yang boleh pakai nanti.

Kalau ada cadangan,

Sila tulis cadangan anda dikomen ye.

Hehe. Yoon tak pandai.

(C)❝Unknown Number S1❞ +  B.B.HRead this story for FREE!