I

901 122 5

15:50

Aku cuba untuk tidur tapi, tak boleh.

Diorang semua ada dekat sini.

Rapmon

Jin

Jungkook

Jimin

Taehyung

Hoseok

Semua jaga aku.

Ya ampun diorang ni.

Aku okay je.

Cuma sakit kepala je.

Bukannya aku nak pergi dah pun

Yo in danger~

Yo in danger~

Yo in danger~

Semua pandang aku. Aku pun pelik kenapa diorang pandang aku.

Rupa-rupanya telefon aku bunyi.

Ada orang hantar mesej kat aku.

"Hm? Baek?"

Baekkieeda☄
online

Baekkieeda☄;
Yoon.

Yoon💖☄☁;
What?

Baekkieeda☄;
Kau

Ada

Seru

Nama

Aku

Ke

Tadi?

Yoon💖☄☁;
Mungkin.

Yah! Janganlah hantar macam tu!

Baekkieeda☄;
Kau okay?

Yoon💖☄☁;
Okay je. Kenapa?

Baekkieeda☄;
Hm. Nothing. Bye❤

Baekkieeda☄
offline

Pelik.

Dia dengar ke aku seru nama dia tadi.

Dia jauh kot dari rumah aku.

Pelik, pelik.

Jimin datang ke arah aku.

"Yoon.."

Jimin merenung muka aku, lama.

"Waeyo?"

Jimin mendekatkan muka dia kemuka aku. Dia nak buat apa ni?! Gila ke?!

"Y-yah! Park jimin! What are you doing?!"

Muka aku dengan jimin dah dekat sangat. Aku boleh dengar dia bernafas. Ya ampun.

Jimin menutup matanya.

Tiba-tiba,

"YAH! PARK JIMIN!!"

D-3✔
2 days more
☄❤☄❤☄❤

(C)❝Unknown Number S1❞ +  B.B.HRead this story for FREE!