U

1K 154 7

"Yoon dah balik!"

Aku menjerit.

Dan tiba-tiba,

"Yah!!"

Yoongi menjerit.

"Eh! Akhirnya kau keluar jugak dari bilik kau ye. Makin putih kau."

Yoongi menjeling aku.

"Kurang asam kau yoon."

"Masam sangat ke? Nanti kau letaklah gula. Biar aku manis dekat hati kau. CHIA CHIAA!"

"Ya ampun~ ni ke adik aku yang aku kenal sebelum ni. Jimin~ help me~ adik aku dah gila"

Aku tergelak bila tengok abang aku macam tu. Itulah kau yoongi, orang suruh keluar, taknak. Asyik terperuk(?) je kat dalam bilik tu. Kau dah macam hantu dah aku tengok.

Putih,

Pucat,

Lepastu,

Comel ♡

Abang aku memang comel ♡ ahekss.

Baek
Kau tunggu je ya.

Baek, you know what?
I love you♡

D-5✔
4 days more

(C)❝Unknown Number S1❞ +  B.B.HRead this story for FREE!