O

880 115 2

Tiba-tiba aku dengar suara baek gaduh dengan perempuan tu sebab nak telefon dia.

"Yah! Telefon baek! Unnie! Bagilah!"

Aku pun diam and dengar je diorang gaduh.

"Hm? Yoon! Mian! Tadi kakak aku yang jawab call kau."

Kakak dia rupanya.

"It's okay baek. Kau buat apa baek? Aku boringlah~"

"Oh. Nothing to do now. Hm. Aku tak pernah lagikan bagitau kau yang aku ada kakak?"

"Ha'ah. Kau tak pernah bagitau yang kau ada kakak. Apa nama dia weyh!"

"Nama dia byun baekhee. Umur dia sama macam umur abang kau."

"Oh! Really! Mesti dia cantikkan"

"Maybe. Hahahaha. Tak apa. Bila kita dah kahwin, kau boleh jumpa dia setiap hari."

Dia cakap pasal kahwinlah pulak.

"Ish kau ni. Sampai kesitu pulak."

"WAHAHAHAHAHAHAH. Okaylah yoon, aku nak tidur dulu. Bye yoon~"

"Okayy~ bye~~"

Aku pun mematikan panggilan tersebut.

Aku naik atas dan masuk ke bilik tidur aku.

Aku pun tidur.

Good night world❤

D-2(on going)
🌙☄

(C)❝Unknown Number S1❞ +  B.B.HRead this story for FREE!