H

897 111 0

6:30

Aku terjaga daripada tidur aku. Eh? Yoongi kat sini? Oh lupa.

Dia cuti harini. Mesti dia penatkan. Kesian abang aku ni ha. Aku pun bangun dan meregangkan badan. Tak sakit pulak badan aku eh bila tidur dengan dia.

Aku nak--

KEJAP! HARINI AKU JUMPA BAEK!

OMG

OMG

OMG!!!!

Aku tengok jam yang ada dekat situ.

"Dah pukul 6:34 dah"

Aku pun terus keluar dari studio yoongi dan terus pergi kearah bilik aku. Aku kena mandi sekarang.

Aku pun terus mandi.

Baekhyun's POV

Aku baru sahaja siap dari pakai baju.

Aku tak sabar jumpa dia. Aku nak bagitau dia kejaplah.

Aku pun membuka applikasi whatsapp itu.

My Sweetie❤
online

B;

Yoon.

B☄;
Yoon!

B☄;
Kita jumpa kat kumamonryan cafe ye.

B ☄;
Pukul 8:00 a.m tau!

Aku pun terus keluar dari whatsapp itu. Aku harap dia baca.

Yoon~ wait for me ya❤

D-day❤
Meet At KumamonRyan Cafe❤

(C)❝Unknown Number S1❞ +  B.B.HRead this story for FREE!