E

949 112 0

Baek's POV

Kenapalah soalan ni jugak yang dia nak tanya. Ya ampun! Macam mana aku nak jawab ni!!

"Weh, aku tanya kau ni. Jawablah soalan aku. Kau masih sukakan adik aku ke?"

Aku terpaksa cakap.

"Aku--"

Tiba-tiba yoon datang sambil bawa pesanan yang aku dengan yoongi minta tu.

"Nah makanan dan minuman yang korang pesan tadi tu"

Yoon menghidangkan kek keju yang aku nak dan cuppuchino itu kepada aku dan hidangkan americano itu kepada yoongi.

"Selamat menjamu selera. Haha. Nanti aku datang sini tau. Aku nak tolong diorang dulu. Kesian aku tengok diorang tak ramai pekerja sebab ada yang tak datang harini."

"Oh, okey. Buat kerja tu elok-elok tau"

Jawab yoongi sambil minum.

"Nae~"

Yoon pun pergi kearah kaunter. Baik betul dia ni. Perangai dia dari dulu sampai sekarang tetap sama. That's why i really loves her.

Aku pun makan kek chesse itu. Soalan yang yoongi tanya tu aku cuba untuk lupakan. Kalau dah tiba masanya, baru aku bagitau dia ataupun aku terus terang je dengan yoon.

Aku melihat yoon yang sedang menghantar pesanan orang. Kerja keras betul dia tu. Mesti pekerja dekat sini rasa bersalah dekat dia kan sebab, yoon tolong diorang kerja sedangkan tak perlu pun yoon tolong. Kenapalah kau ni baik sangat yoon. Tengok je cara kau bercakap tu kasar sikit tapi hati kau lembut yoon. Sensitif dan cepat nangis.

'Aku kenal perangai kau yoon. Kau tau tak yoon, dah ramai orang kau buat diorang bersalah sebab kau je. Kau ni baik sangat yoon. Why! Kenapalah kau ni yoon. Kalau kau ni terlampau sangat baik ada jugak keburukan dia. Sabar je lah'

Hati aku tak berhenti berkata-kata sebegitu. Aku risau dengan yoon ni sebenarnya. Dia ni orang susah and tak berkemampuan tinggi. Rumah yang dia tinggal sekarang tu pun dia bayar sewa guna dia yang dia kumpul je sebab tu dia tak datang sini sebab duit tabung dia dah habis.

Aku harap, aku boleh tolong kau yoon.

Min yoonji, i will help you.

D-day❤

(C)❝Unknown Number S1❞ +  B.B.HRead this story for FREE!