A

881 117 6

Aku terkejut bila yoongi tahan tangan jimin. Bila masa dia sampai?

Macam mana dia tau jimin dengan jin dekat sini?

"Kau tak apa-apa yoon?"

"A-aku okay"

Yoongi terus menolak jimin dan merampas pisau itu dari tangan jimin.

Aku lari kearah jin dan peluk jin. Badan aku mengigil. Jin peluk aku.

"Kau jangan takut yoon. Aku dengan suga ada dekat sini"

Huh? Suga? Yoongi nickname is too cute.

Aku hanya mengangguk sahaja bila dengar jin cakap macam tu.

Yoongi lempang jimin.

"Sanggup kau buat adik aku macam tu. Kau ni memang psychokan?! Baru aku tau yang kau ni psycho and terlampau obses dengan adik aku. Patutlah bila aku minta telefon kau, kau tak bagi. Rupa-rupanya kat dalam telefon kau banyak gambar adik aku yang sexy yang tak pernah lagi aku tengok. Mana kau dapat gambar tu?!"

Pernafasan yoongi laju apabila dia cakap semua tu.

Jimin smirk. Jimin pandang muka yoongi.

"Adalah. Kau tak akan tau mana aku dapat gambar adik kau tu. Kesian kau kan, baru sekarang kau tau aku psycho and gilakan adik kau. Aku jadi macam ni sebab adik kau! Kau tau tak! Dia yang buat aku macam ni!"

"TAK GUNA KAU!!"

Yoongi tumbuk tepat kearah muka jimin.

"Dahlah tu!!"

Semua pandang tepat kearah aku.

"Dahlah tu."

"Dahlah tu.."

"Dahlah..."

Suara aku makin lama makin perlahan. Air mata aku tiba-tiba mengalir membasahi pipi aku. Yoongi terus pergi dekat aku.

Yoongi mengelap air mata aku.

"Okay, okay. Aku ada dekat sini. Jin pun ada untuk kau bila aku tak ada. Namjoon pun ada untuk kau. Dah dahlah tu. Jangan nangis ya?"

"Hmm..."

'Baek, harini hari paling teruk yang aku rasa. Kenapa mesti aku? Ramai lagi orang yang tak pernah kena macam tapi kenapa mesti aku?! Kenapa?! Hmm.. Tak apalah baek. Besok kita jumpakan? Aku harap kau sabar ya baek.'

D-2✔
D-day(on going)❤

(C)❝Unknown Number S1❞ +  B.B.HRead this story for FREE!