E

878 111 0

Aku masih lagi dalam pelukan jin. Jimin baru sahaja pergi dari sini. Jin peluk aku sebab, aku masih takut dengan kejadian tadi. Pertama kali aku kena macam ni dalam seumur hidup aku ni. Aku peluk dia bukan untuk apa pun cuma aku nak perlindungan je.

"Woi, dahlah tu peluk adik aku lama-lama. Kau buat aku jeles je."

Aku tergelak dengar yoongi cakap macam tu.

Jin pun melepaskan pelukan dia. YEAH! Aku terus lari pergi dekat yoongi and terus peluk dia.

"Yah yah. Kau dah kenapa?"

"Tadi kau cakap kau jeles~"

Yoongi malu.

Alalalala dia ni shy shy shy pulak. Geram aku!

Tiba-tiba jin menyampuk

"Tulah kau. Tadi kau cakap kau jeleskan. Hahahahah"

"Kan kan."

Aku pandang yoongi.

"Kau tak suka aku peluk kau?"

Yoongi gelak.

"Mestilah suka. Kau adik aku kan."

"Ehehehehehe"

"Gelak pulak dia"

"Biarlah!"

Jin bangun.

"Hm suga, aku balik dulu ya?"

"Pergilah. Thanks for help me."

"Help what?"

"Sebab kau dah tolong jaga adik aku satu hari ni. Kau dah cuba untuk jaga adik aku daripada kena serang dengan jimin tadi."

"Hahaha. It's just a small matter suga."

"Hehe"

Aku tengok jin dengan yoongi ni kan, macam mak dengan anak tau tak. Ya, memang macam mak dengan anak okay!

"Okaylah suga, aku balik dulu."

"Paipai!"

Jin hanya melambai kami. Dia pun pergi kearah pintu dan keluar.

Aku,

Entahlah.

Aku tak tau nak cakap apa dah sekarang.

Aku masih tak boleh lupakan hal tadi.

Kenapalah mesti aku yang kena?

D-day(on going) ❤

(C)❝Unknown Number S1❞ +  B.B.HRead this story for FREE!