E

894 129 0

Aku masih berdiri kaku.

Macam kena beku kat peti ais.

B-betul ke semua ni?

Ya ampun~

Kepala aku sakit. Kenapa ni?

Sikit je lagi aku nak rebah terus yoongi menahan badan aku supaya aku tidak rebah ke lantai.

"Yoon, baik kau duduk kat sofa. Aku buatkan air untuk kau kejap"

"Ah? Nae~"

Aku pun duduk di sofa seperti yang diarahkan oleh yoongi.

Oh! Lupa pulak.

"Jimin, tutup pintu tu. Korang semua duduklah ye. Buat macam rumah sendiri."

Aku pun bangun tetapi ditahan oleh taehyung.

"Yah, jangan bangun. Nanti yoongi marah."

"Eh tak apalah. Yoongi tak marah pun. Saya nak tolong abang saya~"

Aku melepaskan tangan taehyung perlahan.

Aku jalan. Tangan aku kena tarik dengan jimin. PODOL LAH! TAK KESIAN KE DENGAN AKU.

"Kau ni degilkan yoon. Nanti yoongi marah kau macam mana?"

Aku menepis tangan jimin.

"Biar jelah. Aku oke--"

BUKK!!

Aku pengsan. Semua berkerumun dekat dengan aku.

Keluar sahaja yoongi dari dapur, dia terkejut.

Dia meletakkan secawan hot chocolate yang masih panas itu dimeja.

Dia terus pergi ke arah aku.

"Yoon!"

D-3(on going)
❤❤❤

(C)❝Unknown Number S1❞ +  B.B.HRead this story for FREE!