G

879 117 4

"Jin"

Jin pandang aku.

"Kenapa?"

Aku tunjuk jimin. Dia pandang aku atas bawah weh. Entah apa dia tengok.

"Yah! Jimin! Kau tengok apa siaa? Asal kau pandang yoon macam tu?! Sangap ke?"

Eh bongok kau ni jin. Nasib kau kawan aku. Kalau tak, dah lama aku tendang kau masuk parit.

Jimin pandang jin. Dia kaku kejap bila dengar jin cakap yang dia ni sangap. Jimin menggeleng.

"Kau jangan macam-macam jimin. Kalau tangan aku sampai kat muka kau, kau dah tak boleh buat apa dah"

"Ye lah ye lah."

Aku bangun dan terus tarik jin pergi dapur.

"Jin. Aku takut."

"Tak apa. Aku ada sekarang ni. Kau jangan risau ye yoon. Aku akan jaga kau time abang kau tak ada. Okey?"

"Okey."

Aku pusing kebelakang. Alangkah terkejutnya jimin ada kat situ.

Jimin smirk dan tanya aku.

"Kenapa kau takut dengan aku?"

D-2✔
Tommorow is D-day❤

(C)❝Unknown Number S1❞ +  B.B.HRead this story for FREE!