A

1.4K 193 2

Aku termenung.

Tiba-tiba aku melihat kearah snow globe itu.

Aku lupa pulak pasal snow globe tu.

Masa hari jadi aku, ada orang bagi benda ni, tapi tak tau siapa.

Tu pun orang yang hantar tu kata

"Yoon, ada orang bagi awak hadiah ni. Dia tak boleh bagitau identiti dia dekat awak, sebab takut nanti awak tak suka"

Tu lah yang dia kata.

Tapi siapa dia tu?

Kalau aku tanya nayeon pun, manalah dia nak tau. Dia tau makan je.

Entah-entah tu baek yang bagi.

Aish! Mengarut je!

Tapi kalau betul macam mana?

Arghh! Susahlah macam ni!

Orang yang bagi hadiah tu tau yang aku suka snow globe.

Macam mana ni.

Baek,
Tolong bagitau kau ni siapa sebenarnya.

Please?

(C)❝Unknown Number S1❞ +  B.B.HRead this story for FREE!