O

1.1K 155 17

Keesokan harinya

06:40

Dah pagi. Alelele.

Aku bangun awal harini tanpa dengar bunyi jam penggera tu. Bising je.

Aku lapar~

Baik aku keluar pergi 7eleven.

+++

Akhirnya! Aku dah sampai 7eleven. Nyet~ tempat kawan abang aku kerja, Chanyeol dengan Rapmon.

Aku pun masuk ke dalam kedai itu. Aku senyun dekat orang yang jaga kaunter tu.

Eh- kejap JIMIN! Bila masa dia kerja sini woi!! Setan kau chim! Kau kerja sini tak bagitau aku.

"Woi. Kau dah kenapa yoon?"

"Erkk.. sejak bila kau kerja sini jimin?"

"Sejak azali lagi kenapa?"

Setan kau jimin.

"Ehehehe. Baru semalam aku kerja sini. Abang kau macam mana? Sihat?"

"... dia sihat je. Dia tak pernah nak keluar dari bilik dia tu. Tau lah dia putih, tak macam aku.."

"Ehekss..kau cantik apa."

"Eh tak lah"

"Ye kau cantik. Sampai aku suka kat kau"

...

(C)❝Unknown Number S1❞ +  B.B.HRead this story for FREE!