Y

1.1K 174 1

4 Bulan Kemudian.

Aku menghempaskan badan aku ke tilam aku yang empuk.

Cuti semester 2 dah mula.

Omg!

This is not a dream right!

Thanks!

Dapat jugak aku rehat.

Tiba-tiba...

TING!TING!

Aku pun mengambil iphone aku yang berbunyi tadi itu.

"Hm..notification. 2 messenges from 1 chat. Mesti baek!"

Aku pun terus membuka whatsapp.

Baekkieeda☄
online

Baekkieeda☄;
Hey! Yoon!

Baekkieeda☄;
Aku nak bagitau kau something ni.

Yoon💖☄☁;
Baek! OMG OMG! Rind--
Kau nak bagitau apa?

Baekkieeda☄;
Hm. Memandangkan cuti semester 2 kau dah mula, apa kata kita jumpa, nak tak?

Yoon💖☄☁;
Hm. B..boleh kot.

Baekkieeda☄;
Baguslah! Kita jumpa hari ahad ni ok. Aku bagi kau masa dalam 6 hari ni untuk kau bersedia. Okay?

Yoon💖☄☁;
O..okay..

Seen✔
15:10

Gembira sangatlah tu.

Okay yoon!

Kau kena bersedia untuk face to face dengan dia.

6 hari pulak tu dia bagi.

Daebak!

Baek~
Just wait and see
Okey?

(C)❝Unknown Number S1❞ +  B.B.HRead this story for FREE!