R

899 115 0

14:02

"C-chen?!"

Aku pun terus buka pintu.

"Yah! Yoon!!"

"Chen!!!"

Wahh! Dia datang mengejut. Dia tak bagitau aku apa-apa pun. Teruklah kau ni chen.

"Yoon, kau buat apa sekarang ni?"

"Tak buat apa pun. By the way, aku sebenarnya baru nak sidai baju tapi, terus aku dengar ada orang ketuk pintu. Rupa-rupanya kau."

"Oh. Maaf kacau kau buat kerja. Boleh.. aku tolong kau?"

"Tak menyusahkan ke?"

"Tak pun. Benda kecil je ni. Aku nak tolong je. Hehe."

"Oh. Masuklah!"

Chen pun masuk ke rumah aku dan pergi ke laman belakang rumah aku.

Aku pun tutup pintu dan ikut dia dari belakang.

"Ni ke baju yang kau na sidai tu?"

"Ha'ah"

"Oh! Senang je!"

Chen pun terus ambil sehelai baju nak sidai. Dia pun terus sidai semua baju tu. Aku baru nak tolong tapi, dia cakap tak payah tolong dia.

Aku rindu kau chen.

Manalah jin ni. Jin, cepatlah datang.

D-2✔
D-1 or D-day is coming❤

(C)❝Unknown Number S1❞ +  B.B.HRead this story for FREE!