A

927 119 2

Aku kaku seketika.

"Yoon~"

Aku..

"Yoon.."

Tak..

"Yoon"

Boleh..

"Yoon!!"

Aku terkejut bila dengar yoongi menjerit panggil nama aku. Nasib tempat ni tak ramai orang kalau tak, malu aku nanti.

"Kau dah kenapa yoongi?!"

Tanpa aku sedar, baek pandang aku.

"Aku panggil kau, kau tak dengar pun. Kau fikir apa huh? Fikir pasal masa depan kau dengan baek ke?"

Apa siaa dia ni. Dia ingat aku macam tu ke? Memang taklah! Aku rasa macam pelik je sekarang ni. Aku pandang baek but, baek terus pandang tempat lain. Dia dah kenapa?

"Oh ya. Korang order lah. Aku belanja."

Tiba-tiba yoongi bersuara lagi sekali.

"Ye ke! Okey! Aku nak americano. Kau baek, kau nak apa?"

Baek tengah fikir apa yang dia nak order.

"Hm. Aku nak..."

"Nakk"

Aku tunggu dia ni. Cepatlah baek.

"Kau nak apa? Nak adik aku ke?"

Yoongi.. APA.YANG.KAU.MENGARUT.NI.
Dia ni dah kenapa? Gila? Sabar jelah.

"Aku nak yang macam yoon minum tu. Cuppuchino dengan kek yang kau makan tu."

"Oh. Okey"

Aku pun bangun dan pergi ke kaunter untuk bagi pesanan baek dengan yoongi.

Sementara aku tunggu pesanan tu, aku berborak kejap dengan sana dekat kaunter tu. Hahaha. Lama tak jumpakan, tu yang banyak cerita tu.

"Hm. Baek"

"Ye?"

"Kau masih sukakan adik aku kan?"

Baek kaku seketika. Lidah dia kelu. Apa yang patut dia jawab!

Patut ke dia jawab yang dia masih sukakan yoon?

(C)❝Unknown Number S1❞ +  B.B.HRead this story for FREE!