E

1K 151 7

Aku memang rasa tak sedap hati sekarang ni.

"Oppa~"

Yoongi terkejut.

"Eh! Kau dah kenapa? Buang teb-- ahbahsuavshuzhs"

Aku menutup mulut yoongi. Dia meronta-ronta suruh aku lepaskan dia. Aku pun bukak mulut dia.

"Kau dah kenapa?"

Yoongi cakap perlahan.

"Kau tak rasa ke yang macam ada orang perhatikan kita?"

Tanya aku sambil membuat raut muka yang risau itu.

"Ada tu, adalah jugak. Asal weyh. Yoon, muka kau..."

Yoongi terkejut bila melihat muka aku.

"Kenapa weyh!"

"Muka kau, pucat gila! Kau takut ke!"

Aku terus peluk yoongi. Ya, aku memang tengah takut sekarang ni.

"H-ha ah. Aku takut weyh."

"Dah dah. Jom masuk"

"Sekarang dah pukul berapa?"

"Hmm.. 08:30."

"Ok."

Aku mengangguk perlahan. Yoongi membawa aku masuk kedalam rumah. Tangan aku mengelilingi pinggang yoongi. Aku takut sangat sekarang ni. Aku memang rasa tak sedap hati sekarang ni.

Aku,

Aku tak tau nak buat apa.

Otak aku tak boleh nak berfikir.

Macam mana ni.

Baek,
Are you watching me now?

D-5
4 days more ❤

(C)❝Unknown Number S1❞ +  B.B.HRead this story for FREE!