B

931 114 0

Selesai sahaja dari mandi, aku terus turun ke bawah.

Nasib baik ruang tamu ni tak bersepah. Kalau bersepah, nahas diorang.

Aku jalan kearah dapur untuk mencari makanan. Aku membuka tudung saji itu. Ada ramen. Aku nak makan ramen pagi-pagi macam ni. Gilalah dia ni. WAHAHAHA.

Tak apalah. Asalkan ada makanan daripada tak adakan. Aku pun duduk dan makan ramen itu. Iphone aku tiba-tiba berbunyi.

"Hm? Rapmon? Why he calls me?"

Aku pun menjawab panggilan itu.

"Yeobeosaeyo?"

"Annyeong~"

Jimin.

"Kau nak apa jimin?"

"Tak adalah. Saja call. Rinduu~"

Dia buat suara sexy dia. Ya ampun. Geli aku wehh.

"Kalau ya pun, kenapa guna telefon rapmon? Dia tak marah ke?"

"Buat apa dia nak marah? Dia tak tau pun aku ambil telefon dia. Aku tak tau pulak yang dia ada nombor kau."

"Yah! Kau jangan macam-macam dengan aku!"

Jimin gelak. Cara dia gelakkan, lain. Macam ada aura jahat disebalik gelakkan dia tu.

"Huh. Kau fikir aku ni takutlah dengan kau? Memang taklah. Kau marahkan, comel je aku dengar."

"ANDA SETAN PARK JIMIN!"

"Tak gun--"

Aku mematikan panggilan tersebut. Wehh! Dia makin pelik weh! Aku harap diorang tak datang sini harini!

Aku pun sambung makan ramen yang aku tak usik pun tadi sebab jimin call. Shit!

D-2✔
1 days more

(C)❝Unknown Number S1❞ +  B.B.HRead this story for FREE!