X

894 119 5

21:38

Aku baru je siap makan.

Yang lain?

Ada yang tidur,

Ada yang tengok tv

And

Ada yang duk chat-chat sedangkan sebelah-sebelah je.

Yoongi tidur kat bawah.

So cute~

Dia tidur memang comel weyh. Aku suka tengok dia tidur.

Aku rasa macam ada orang tengah pandang aku.

Jimin.

"Ya jimin. Ada apa?"

Jimin terkejut. Dia hanya menggeleng sahaja. Pelik.

Kenapa dengan dia tu? Kenapa dia pandang aku macam tu? Haishh. Kau jimin jangan macam-macam dengan aku. Aku tendang kau nanti baru kau tu.

Oh! Lupa pulak pasal baek. Dia buat apa ya sekarang ni? Aku nak call dialah.

Tutt~Tutt~

Jawablah baek.

"..."

Dia dah jawab!

"Yeobosaeyo?"

Eh. Suara

Perempuan.

D-2(on going)
☄☄☄☄

(C)❝Unknown Number S1❞ +  B.B.HRead this story for FREE!