U

1.1K 164 5

Aku tengah fikir.

Apa yang aku patut buat nanti?

Hmm,

Diorang kata dulu dia tembam.

Tapi sekarang?

Still chubby?

Aku macam pernah nampak muka dia dulu,

Tapi aku tak ingat.

Ya ampun! Macam mana ni!

Aku tak tau nak buat apa.

Takut bila aku dengan dia jumpa nanti,

Mungkin akan jadi suasa yang agak janggal sebab, aku tak pernah nak jumpa dia sebelum ni.

Aku perlukan bantuan ke tak eh?

Aku rasa

Tak payah kot.

Buat susah orang je.

Aku boleh buat sendirilah.

Hmm..

Dah nak malam dah ni.

Baik aku tidur dulu.

Now is D-7..
Omg!
Can't wait for see him!

(C)❝Unknown Number S1❞ +  B.B.HRead this story for FREE!