B

1K 143 5

16:50

Aku terjaga daripada tidur aku.

Yoongi,

Dia jaga aku sampai tertidur. OMG OMG.

Yoongi, why~

Buat susah kau je.

TING!TING!

Notification
7 messenges from 1 chat

Ya ampun yini budak.

Baekkieeda☄
online

Baekkieeda☄;
heyyyy

Baekkieeda☄;
Yoon!

Baekkieeda☄;
Aku tak sabar nak jumpa kau.

Baekkieeda☄;
Kau mesti baru bangunkan?

Baekkieeda☄;
Mestilahkan sebab masa-masa macam ni ramai baru bangun. Aku baru je banguj dari tidur ni.

Baekkieeda☄;
Macam biasa, kau jangan balas mesej ni. Aku cuma rindu kau je, sebab tu aku hantar mesej kat kau. Hehehe. Kau tak marahkan? Kalau tak, baguslah.

Baekkieeda☄;
Okaylah. Aku nak mandi dulu. Bye! I love you! Can't wait to meet my sweetie darling❤ omg!

Baekkieeda☄
offline

'Macam betullah dia tu.'

'Dia tu memang betul-betul rindu aku ke?'

'Dia siap panggil aku darling lagi tu. Alalalalala. Muka aku dah bahang weyh!'

Aku bangun dan terus mandi. Aku tak kejutkan yoongi bangun, yelahkan diakan penat. Penat jaga aku. Thanks yoongi.

D-5✔
4 days more❤

He said,
He can't wait to meet me!
Omg!

(C)❝Unknown Number S1❞ +  B.B.HRead this story for FREE!