B

911 132 0

07:46

Aku terjaga daripada tidur aku.

Eh? Aku kat bilik?

Oh, aku faham.

Aku pun bangun dan terus turun ke bawah.

Aku dah agak dah. Diorang dah pergi kerja. Aku pun pergi ke dapur untuk tengok makanan apa yang ada.

"Kimbap dengan hot chocolate lah! Thanks yoongi!"

Aku pun terus duduk dan makan makanan yang yoongi buat.

"OMG! SEDAP GILERR WEYH!!"

Ya, memang sedap sangat.

Untunglah aku dapat abang macam dia ni.

Dia sanggup buat apa je untuk jaga adik dia ni ha.

Dia tak pernah nak marah aku.

Dia tak pernah nak tengking aku.

Dia tak pernah buat semua perkara yang tak senonoh kat aku.

"Thanks again yoongi~"

D-3✔
2 days more❤

(C)❝Unknown Number S1❞ +  B.B.HRead this story for FREE!