A

915 127 2

09:59

Wahh! Segar sikit bila dah mandi ni!

Tiba-tiba iphone aku bunyi.

Aku tengok skrin iphone tu.

O.M.G!

Baek call me again!!

Aku pun jawab panggilan tu.

"Waeyo baek? Lagi 2 hari je lagi. Kau sabarlah"

"Hm yelah. Aku cuma excited je. Janganlah marah aku yoon."

"Aku tak marah kau pun baek. Aku cuma macam, entahlah. Aku pun tak tau"

"Oh. Hm aku rin--"

"Ya aku tau. Aku tau kau rindu aku. Maaf sebab potong cakap kau."

"It's okay yoon"

"Kau buat apa baek?"

"Tak buat apa pun. Aku just fikir pasal kau je. Hehehe"

"Kau ni kan. Betul-betullah!"

"Hehehe. Betullah tu. Aku tak buat apa pun."

"Kau ni.."

Jantung aku.

Kenapa laju je ni.

Why?

D-3✔
2 days more❤

(C)❝Unknown Number S1❞ +  B.B.HRead this story for FREE!