(Oto, jakie maleństwo znalazłem na Deviant Art'cie! Są tu same beye z Shogun Steel.)
Źródło: https://www.deviantart.com/anasofiaregina/art/Bey-tree-417863952
***
W rok od premiery niniejszej książki...
..wszystkim swoim czytelnikom, życzę wesołych, pogodnych i przyjemnie spędzonych świąt Bożego Narodzenia!
(Uprzedzam, że nie jestem w tym najlepszy, więc jeśli jakieś zdanie poniżej będzie dla was brzmiało sztucznie - proszę o wybaczenie.)
-Abyście nie dbali jedynie o prezenty, a o rodzinę i swoich najbliższych czy też tych, których kochacie!
-Abyście nie zapomnieli o swojej religii, w której to święto jest jednym z dwóch najważniejszych!
-Żebyście śpiewali radosne kolędy - bo przecież narodził się nasz Zbawiciel, Jezus Chrystus! Z tego powodu należy się cieszyć, nie smucić! To stąd bierze się cała istota Świąt Bożego Narodzenia - z obchodzenia wspomnienia tych narodzin! Nie można o niej zapomnieć!
-By wasze prezenty były tymi, o które prosiliście; niekoniecznie będące elementem konsumpcjonizmu bądź materializmu!
-Żeby tradycja była przez was pielęgnowana i nie umarła w zapomnieniu!
-By ten czas nie był dla was powodem do stresu czy przejmowania się problemami, a duchownym i psychicznym odpoczynkiem!
A na koniec - wspaniałego i spędzonego w szczęściu, zdrowiu oraz radości roku 2019!
Wesołych Świąt!
Źródło: https://www.deviantart.com/kayter-chan/art/Com-4-Victoria-Zepeda-3-423050724
CZYTASZ
[PL] Metal Fight BeyBlade Saga - Publicystyka
Teen FictionWszelkie pisemne treści z Metal Sagi BeyBlade (2009-2013) okiem fana. Okładka zaczerpnięta z serwisu Pinterest. Miejsce #1 w #beyblade - po raz pierwszy osiągnięte 13 maja 2018.