-50-

822 101 378
                                    

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته.

اخباركم ايه ؟ وحشتوني

فصل جديد ونزلته بدري علشان تفاعلكم الفصل اللي فات 💙

الرواية خلاص بتخلص ياجماعة فاضل بالكتير قوي ٤ او ٥ فصول او اقل.. انا زعلانة جدا لأني هودعها.. بس كل حاجة ليها وقت وتنتهي زي ما قولتلكوا قبل كدة.

المهم، الرواية الفانفيكشن اللي قولتلكم عليها ان شاء الله لو ربنا كرمني وكتبتها هتبقى من بطولة نايل و هاري و كاميلا كادبيلو لو عارفينها البنت اللي سابت فيفث هيرموني.. ان شاء الله هتبقى مختلفة كالعادة.. وطبعا لو كدة هتنزل ان شاء الله بعد ثأر بفترة كمان علشان اقدر اكتب فيها شوية.

المفروض اني أجلت كتابة قصة خفوت نجم وقصة عالم تاتيانا لأني فعلا مش لاقية اي افكار فيهم.. فإن شاء الله اول رواية تخلص فيهم هنزلها اذا كانت خفوت نجم او عالم تاتيانا او حرب مشروعة اللي هي بتاعت نايل و هاري وكاميلا، و ان شاء الله مش هنتشوش ولا حاجة علشان هحاول مينزلوش مع بعض.

دا غير ان في فكرة تاني هحضرها ان شاء الله الرواية هتبقى عن زين ياجماعة اول مرة اكتب عنه بس برضوا هتبقى مختلفة متقلقوش 😂😂😂 مش هخليه يعذب البت وتحبه في الاخر 😂😂

اما للناس اللي بتتسائل ليه مش هكتب قصة منهم لأبطال مجهولة فأجابتي هي ان انا نفسي اصلا اكتب قصة لأبطال من خيالي بس للأسف مش لاقية افكار تليق او شخصيات تنفع لسه، ان شاء الله اول ما افكر في حاجة كويسة هرجع اكتب لشخصيات مجهولة وخيالية تاني انا مش هتخلى عنهم طبعا، كل ما في الامر اني حبيت فكرة الفانفيكشن بس مش هتخلى عن النوعين ان شاء الله.

اسفة انا اتكلمت كتير، البارت دا اعتقد انه هيعجبكم جدا بس استعدوا للقادم 😈😈😈😈 -ضحكة شريرة-.

شكرا جداا لتفاعل الفصل اللي فات بحبكوا 😍😍 اتمنى يستمر كدة على طول.

.............................................................

"الهدوء.. من اهم و افضل التدريبات التي سنتدرب عليها اليوم.. فإن تجسدتم الهدوء خارجيًا و داخليًا في ساحة القتال فسيكون النصر حليفكم لا محالة، و بالهدوء الداخلي بشكل خاص ستستطيع ان تتحكم في كل ذرة بجسدك.. اما عن الهدوء الخارجي، فستربك به عدوك ليقفد جزءًا من اتزانه"

قالت تمارا و هي تسير بين المتدربين، فتفاجأ البعض من تفاهة ما تقول، و تعجب البعض، و سخر البعض.

"و كيف سنستطيع ان نحافظ على هدوئنا في ميدان مليىء بالمخاطر ؟! ماذا ان حدث شىء جعلنا نفقد اعصابنا بدون ارادتنا ؟!"

سألت إحدى المتدربات و كانت تشعر بالفخر لسؤالها الذي تراه في قمة الذكاء، و أنها قد احرجت تمارا به فبالتالي لن تستطيع هذه الأخيرة الرد عليه بشكل مقنع.

ثأر (قيد التعديل)حيث تعيش القصص. اكتشف الآن