-36-

1.2K 143 1K
                                    

انا صممت الفيديو, خد مني تقريبا 4 او 5 ساعات تصميم, وسهرت مخصوص علشانه, يارب يعجبكم..

واخيرا يا جماعة كتبت البارت (٣٥٣١ كلمة) مش قادرة اقولكم البارت دا كان رخم على قلبي ازاي في كتابته, دا غير انه طويل و تعبني, والكيبورد كان كل شوية يرخم عليا.. و اديني سهرت من امبارح لحد دلوقتي علشان اكتبه وانزله, يارب يعجبكم.. ياريت تشوفوه للأخر لأن في مفاجأة صغيرة ليكم في نهاية الفيديو.

(ياريت لو لاحظتوا اي اخطاء املائية في الفصل تنبهوني) وانا هروح انام علشان مش قادرة افتح عيني 😴😴

اسفة، مقدرتش ارد على تعليقات الفصل اللي فات، ان شاء الله اول ما الاقي وقت هرد عليهم.

كل اللي طلباه منكم انكم تحمسوني شوية, لأني حاسة بملل رهيب من ناحية الرواية اليومين دول, مش انتوا السبب على فكرة, دا ملل طبيعي كدة , عايزاكوا تحمسوني شوية, مش عارفة ازاي, بس هسبلكم المهمة دي..

👑ضيوف شرف هذا الفصل: QueenT_01 nff_03 Directioner_Elly

متقلقوش, مش ناسية حد.. البارتات اللي جايا ان شاء الله هيبقى فيها ضيوف شرف برضوا.

وعايزة اقول شكر كبير جدا لكل شخص تفاعل في الفصل اللي فات حتى لو بڤوت -تصويت- 💜💜💜 -قلوب كتير-

......................................................

"إدوارد، لا تدافع عنها و تغضبني أكثر من ذلك"

صرخت جين في وجه إدوارد ما إن إستيقظ من النوم و أخبرته أنها لا تريد لتمارا ان تكون في حياته بعد الأن، إشتد الجدال بينهما لدرجة الصراخ.. لدرجة أيضاً انهما لم يدركا انهما ليسوا بمفردهما في المكان، و أن تمارا الأن و الثلاثة.. نايل، زين، ليام، يستمعون لهم.

"لا أهتم إن كانت أختك او صديقتك، كل ما أهتم له اني اكرهها بشدة، و لا أطيق رؤيتها و هيَ تتحدث معك حتىَ، عليك أن تختار، أنا أو هيَ"

أردفت جين بنبرة صوت أعلىَ، كأنها تريد من تمارا ان تسمع ما تقول، نظرت الأخيرة للأرض بإستياء و عم الصمت علىَ الثلاثة شباب، بينما كان نايل علىَ وشك ان ينفجر و يقتل جين هذه، لمجرد انها قد رسمت علىَ وجه تمارا كل هذا الإستياء، و هذا ما شعر به لا أرادياً.

خرج الإثنان من الخيمة و كان ظاهراً علىَ وجه إدوارد انه يحاول بأقصىَ جهده ان يتمالك اعصابه، و قبل ان يرد عليها وقفت تمارا و إتجهت لهما، و قالت بإبتسامة.

ثأر (قيد التعديل)حيث تعيش القصص. اكتشف الآن