-49-

734 95 420
                                    

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته.

عايزة منكم ياجماعة تتوقعوا احداث النهاية.. و اللي هيتوقع الاحداث بالضبط و تكون صح ههديله فصل النهاية 👍😊

تاني حاجة بما ان احنا نعرف بعض من فترة طويلة فجبيت نتعرف اكتر.. اكتبوا اساميكم هنا و سنكم و من اي بلد.. اما نشوف ايه اكتر سن او بلد موجودة في الرواية 😂😂😂 ملحوظة: انا مهتمة اتعرف على الجميع مش اللي اعرفهم بس 😍😍

اجابتي: انا امل و عندي ١٢ -بكدب- 😁😁😁 خلاص هقول الحقيقة عندي ٢٥ سنة.. و من مصر.

و انا فكرت في فكرة عملتها قبل كدة في مطر لكن بدفىء، ممكن ناس تلاقيها كليشيه يعني اتهرست كتير 😂😂😂 يعني اتعملت كتير .. الا انها ممتعة شوية.. ايه رأيكم تسألوا اسئلة لأبطال الرواية ( نايل، تمارا، زين، ليام، ادوارد، جين) و هما هيردوا عليكم بنفسهم.. يعني انا هخلي الشخصيات هي اللي ترد من وجهة نظرهم مش انا.. لو حبيتوا الفكرة تقدروا تكتبوا كل الاسئلة اللي انتوا عايزينها هنا 🔛 😂😂 او ممكن تبعتوها على الخاص عندي لو عايزين.. و ان شاء الله لو كله تمام ممكن انزل بارت الاسئلة و الاجابات يوم الجمعة اللي جاي.. مش اللي بكرة لا اللي جاي 😆😆😂 دا لو حبيتوا الفكرة طبعا.

الفصل اللي جاي ان شاء الله مشوق جدا.. و هسيبكم تستمتعوا بالفصل دا.

.......................................................

قرر نايل ان يذهب الى حان معروفة بين العصابات و المنظمات الاجرامية بأنها تضم اكبر عدد من اللصوص و الرجال المأجورون.. و بالطبع قررت تمارا و بعد الكثير من الجدال معه انها يجب ان تذهب هي الاخرى.. و كان هذا بالطبع بعلم ادوارد.

و ها هي تمارا تجلس على البار و حولها كل هذه الاجساد الراقصة، و الاجساد الجالسة على مقاعد بجانبها، بينما كان نايل ينتشر في المكان في محاولة للبحث عن اية معلومات.. او ان اردنا التحديد فقد كان يبحث عن شخص واحد بعينه.

و لم يمر الوقت ببطىء و ملل كما اعتقدت تمارا، بل مر عليها بكل متعة، حيث كانت تمارس هوايتها المفضلة، و هي قراءة اجساد و تحركات من حولها.. و لم تلاحظ ذلك الشاب الذي يراقبها من على بعد و الذي كان يحاول ان يكتشف الوقت المناسب ليذهب لها و يتعرف عليها.

"مرحبًا"

نظرت تمارا بإمتعاض لذلك الصوت و الذي يبدوا قريبًا من اذنها جدًا، و الذي قطع عليها متعتها الخاصة، لتجد شاب وسيم، متوسط الطول، اسمر البشرة.. و من نظرة واحدة له فقد علمت ما ينوي عليه.

"لا"

قالتها بإبتسامة متكلفة، و عادت لما كانت تفعله، و حتى مع استغراب الشاب لرد فعلها قبل حتى ان يقول شيئًا فلم يستسلم، فهو في الحقيقة اكثر ما يحب في المرأة عندما تلعب دور صعبة المنال.

ثأر (قيد التعديل)حيث تعيش القصص. اكتشف الآن