Bab 37

5.8K 207 3
                                    

Rish memandang sayu tanah perkuburan itu. Batu nisan yang tertulis nama Nur Aliya Qaisarah itu diusap. Rish membacakan Yaasin dan sedekahkan Al-Fatihah buat sang kakak kembar yang dirindui itu. Seketika kenangan pahit 5 tahun lalu menerjah. Sedih. Memang sedih. Siapa yang tidak sedih bila insan yang disayangi pergi dalam keadaan yang menyedihkan. Sarah meninggal kerana suami binatang dia! Sedikit sebanyak Rish rasa bersalah atas kematian Sarah kerana Jeff merogol Sarah sehingga mati gara-gara ingin menyelamatkan dia yang sudah pun menjadi mangsa kerakusan nafsu binatang itu.

Rish ke bilik Sarah pagi itu. Dia mahu melihat anak sedaranya. Sebaik sahaja dia membuka pintu bilik Sarah wajah abang iparnya, Jeff yang terpampang. Rish mengeluh. Dia baru teringat yang Sarah ditempatkan di bilik bawah kerana berpantang. Sebaik sahaja dia ingin berlalu dia dipeluk Jeff dari belakang. Pintu dikunci. Terus Jeff mencampakkan tubuh Rish ke katil.

"Lepaskan akuu!"

Rish meronta-ronta meminta dirinya​ dilepaskan. Dia cuba menolak tubuh lelaki yang menindihnya ini tetapi kudratnya sebagai wanita tidak dapat melawan. Jeff tergelak dan tersenyum melihat Rish meronta-ronta minta dilepaskan.

"Please, lepaskan aku," rayuku sambil menangis.

"Nope! Aku tak kan lepaskan kau!"kata binatang itu sambil menekan kuat pergelangan tanganku. Aku menjauhkan muka dari disentuh oleh lelaki itu.

"Jijik! Lelaki jijik! Dayus! Lelaki tak guna!" Aku menjerit dan meludah muka jantan yang sangat tidak berguna itu.

"Kurang ajar!"jerit Jeff sambil menampar pipi aku dengan amarah. Baju aku direntap dengan kasar sehingga terkoyak. Tersenyum Jeff melihat tubuh Rish yang putih gebu. Tanpa belas terus Jeff meragut kehormatan yang dijaga Rish selama ini. Rish menangis. Kemudian terjerit apabila Jeff mengasarinya. Sakit seluruh tubuhnya tidak dapat menandingi sakit dihatinya. Kehormatannya sedang diragut dengan rakus. Darah yang mengalir dicelah pahanya menjadi bukti yang dia sudah tidak punya kehormatan diri. Dia menangis lagi.

"Buka pintu ni binatang!"jerit Sarah dimuka pintu. Pintu diketuk bertalu-talu. Terkejut dia bila terdengar adik kembarnya menjerit. Sarah terus mencari kunci pendua apabila pintu tidak dibuka. Sebaik sahaja dia membuka pintu, tergamam dia melihat adiknya sedang diratah dengan rakus. Darahnya membuak naik. Dia terus menolak tubuh suaminya.

"Binatang kau!"jerit Sarah sambil menampar pipi Jeff.  Dia terus berpusing ingin membantu adiknya yang lemah, namun gagal apabila rambutnya ditarik Jeff.

Aliya QairishaWhere stories live. Discover now