Sayang Stories

711 Stories

PEMILIK HATI MR. EGO by szellaz
#1
PEMILIK HATI MR. EGOby szellaz
Mengisahkan seorang gadis bernama Inara Azalea. pertemuannya semula dengan lelaki yang dicintainya Haidar Hayyan membawa mereka berdua ke alam perkahwinan apabila Datin...
Bidadari Syed by Luvsys
#2
Bidadari Syedby Luvsys
Syed Shaqeef Mawar Adira " Kita kahwin jom " Shaqeef menatap dalam wajah sang bidadari di hadapan nya . Terkejut Mawar dengan apa yang baru dikatakan oleh S...
Completed
Suami Ku Ketua Pengawas by aariyys
#3
Suami Ku Ketua Pengawasby Han
Apabila terpaksa menerima kehadiran antara satu sama lain, atas permintaan keluarga. Perkahwinan antara Nik Sumayah Yaqana dan Tengku Irfan Hakim. Pada awalnya, mereka m...
Mawar  by Titanroses
#4
Mawar by Titanroses
Mawar seorang gadis sederhana, yang selalu memikirkan perasaan orang lain dari perasaan diri sendiri. Semakin remaja konflik dalam hidup mawar semakin rumit. Apakah pen...
Darith Eydan | H by theputeryy_
#5
Darith Eydan | Hby I
Darith Eydan X Zakesha Humaira "aku Darith Eydan, call me Darith sweetie." "No! Edan. Maira panggil awak Edan. Maira je!" Start : 6 sept 2022 End...
You Are My Priority by cikvanilla_
#6
You Are My Priorityby Tyy
|| TeenRomance || Perkhawinan atas dasar misi yang ingin menjaga identiti sebenar Damia Aulia daripada diketahui pihak musuh. Dia, Uzair Affan diarahkan untuk menjadi t...
malay boy x reader by angelirori
#7
malay boy x readerby nico
"comel la muka kau" in a series where you meet a bunch of malay boys.
MRS. AIMAN RYZEL (HOLD ON) by luvkieeya_
#8
MRS. AIMAN RYZEL (HOLD ON)by nafiez's
"ᴋɴᴏᴡɴ ᴀs ᴊᴇᴊᴀᴋᴀ ᴋɪʀɪᴍᴀɴ sʏᴀɪᴛᴀɴ" Status: ✨My Hero Series✨ Aiman Ryzel | Syasya Afiqah " Sometime he can be a loving husband and a cruel husband" ...
An Ocean Apart by hazelmorgan_
#9
An Ocean Apartby esmeralda
Ariff Hazril - Seorang pelakon, penyanyi dan DJ terkenal di negara ini berketurunan Jerman-Arab-Melayu berusia 25 tahun. Hidupnya serba mewah, dikelilingi dengan orang y...
Completed
ISTERI YANG TIDAK DIANGGAP by AishInshira
#10
ISTERI YANG TIDAK DIANGGAPby Aish🌸
Perkahwinan atas cinta? sama sekali tidak terjadi kepada Nurin Aira. Mungkin, perkahwinan atas dasar busines? tidak juga. Perkahwinan mereka atas dasar dendam. NURIN AI...
Raissa Hanania | Cinta Dambaan Wadi Aakeef (Spin Off Airayyan Collection) by AliahSyuhada
#11
Raissa Hanania | Cinta Dambaan Wad...by AliahSyuhada
WADI AAKEEF, memori cintanya bermula pada saat anak matanya jatuh pada seraut wajah comel di masa kecil mereka. Seawal 7 tahun, dia sudah jatuh cinta dan pemilik cintany...
RAMADHAN WITH JEON JUNGKOOK [S1] by dutchlady-
#12
RAMADHAN WITH JEON JUNGKOOK [S1]by 𝓱𝓮𝓻𝓶𝓸𝓼𝓪 ♥︎
[ • complete • ] Pstt ! Pstt ! Ha kau , kau la ! Mehla sini singgah baca cerita abe jungkook ! Ha aku tau kau nak baca ! Apa lagi tekan la add tu ✺◟( ͡° ͜ʖ ͡°)◞✺ ♡♡♡ ...
JUJUR, NIKAHI AKU. by Oppa256
#13
JUJUR, NIKAHI AKU.by Oppa256
Aishan seorang gadis yang cantik dan baik diberikan tugas untuk menormalkan lelaki yang mati pucuk? Susah juga. . . . . . . 🔞 underage tidak Di benarkan untuk membaca
CERPELAI by faishal_is_hiding
#14
CERPELAIby Hyde
Koleksi cerpen-cerpen lawak yang extreme dan melampau-lampau kelaka nya. Cabar lah rakan-rakan anda untuk tidak gelak membaca cerpen-cerpen ini. Dijamin rakan-rakan and...
UNCONDITIONAL LOVE by haninzarifa
#15
UNCONDITIONAL LOVEby .
Alaya Fateema. Gadis yang tidak hiraukan apa yang diperkatakan oleh orang sekeliling. Hanya jalankan sahaja pekerjaan yang diminati iaitu...cleaner! Namun dari sisi lain...
Semuanya Tentang Kau by syaafaz00
#16
Semuanya Tentang Kauby syaa
"Wei kau okay tak" punyalah cemas aku bila van sekolah yang aku naik langgar budak pergh ...aku tak nak masuk penjara wei ...aku baru nak SPM tahun ni &qu...
Culik by makkauijo
#17
Culikby 00_
Tengku Ruthfia Elysa Seorang yg sangat sombong dengan lelaki bak kata orang jual mahal,tapi dia bukan sombong dengan lelaki je dia juga sombong dengan orang sekeliling...
Di hujung bumi by LettingGoGirlssss
#18
Di hujung bumiby
Iman sofea seorang yang study di MSU dengan kawan baiknya Amira Izaty. Mereka baru je kenal-kenal tapi masing-masing dah masuk air hingga satu hari dia berjumpa dengan a...
Sayang S2: JANJI by AnisTelsa
#19
Sayang S2: JANJIby Telsa-chan
Jangan pernah kau kesali. Jangan pernah kau minta kembali. Jika ini yang kau inginkan akan aku turuti. Hazwan kembali sebagai senior disekolahnya. Disamping rakan-rakan...
2. 𝐌𝐲 𝐁𝐞𝐚𝐮𝐭𝐢𝐟𝐮𝐥 𝐂𝐡𝐞𝐟 | OG by Asteroidshana-
#20
2. 𝐌𝐲 𝐁𝐞𝐚𝐮𝐭𝐢𝐟𝐮𝐥 𝐂𝐡𝐞�...by Asteroids🥕
Ini kisah Hud Asyraff dan Daiyan Zinnirah. Orang yang sama tetapi memberikan suasana yang berbeza. Pertemuan demi pertemuan membuatkan dua hati menjadi satu. Pertemuan...