Kapitola 26.

1.5K 52 2
                                    

Chvíli jsme jen tak seděli ,ale pak přišla Karlín!!Auuu nemáte někdo obvaz?!Co ?!Bože co se ti stalo!!Byla tam rozbitá sklenička  a já si tam omylem dala ruku není to hluboký ,ale teče s toho krev!?

Hned ,jak jsem viděla kapku krve co jí stekála po ruce!Jsem měla chut jí zabit musela jsem okamžitě odejít nebo bych to udělala.!

Ale nebylo ,jak.!Obvaz mám v autolékárničce .!Fajn tak jdem!!Ty nejdeš ?!V tu chvíli jsem nebyla schopná říct žádný slovo jen sem tupě zírala.!!Země volá Stephanie.!!!Začala jsem zhluboka dýchat když jsem cítila ,jak se mě mění oči tak jsem odvrátila zrak a koukala směr k lesu!!

A to mě přišlo jako úniková cesta.!Díky Justine jsi můj zachránce.!Dneska to slyším nějak často!!

Z pohledu Justina: Otočil jsem se a koukal se směr k lesu kde jsem viděl Stephanie .!Chvíli jsem se rozmýšlel ,ale na konec jsem tam šel!!Sttef?!Stef?!Řval jsem jak debil.!Jdi pryč!!Co ti je?!nic vypadni!!

Ne řekni mi co ti je?!!Nic jasný prostě jdi.! Prosím odejdi!!Co to máš s očima!!NIIC!!Strčila do mě a já zakopl příšerně mě bolel kotník,ale když jsem se rozkoukal tak nikde nebyla.!!Bolel mě příšerně kotník a nemohl jsem ani vstát!!Zavolal jsem Macklovi!?

Mackle vyser se na všechno co děláš a pojd mě pomoct.!!Kde seš na zemi v lese za klubem udělal jsem si něco s kotníkem!!Ty draku nevěděl jsem ,že jdeš na to tak zhurta.!!Nic nebylo jen jsem zakopl a nemůžu chodit bolí mě příšerně noha!!

Hned tam jsem!!Do 10 minutách Mackel přišel zatím jsem já svítil mobilem kdyby se Stephanie vrátila ,ale nikde nebyla!!

Mackel mě naložil do auta kde jsme následně jeli do nemocnice.!!Co se stalo?!Dobrý den pane Biebre co se vám stalo!!Zakopl jsem!!Tak se slíkněte a pak vás James odveze na rengén.Pane Rossy vy tu zůstante!! No pane Biebre máte štěstí žádná zlomenina ,ale dáme na to ortézu ,kterou budete muset týden nosit!!A nesmíte jí přetěžovat tak,že tady máte omluvný list tenhle týden nemusíte do školy.!!

Super díky a fajn.! Tak že on zakopl dostal ortézu a nemusí do školy!!Já mám kocovinu a přesto tam musím!!ANO to je život pane Rossi a navíc pan Bieber určitě nezakopl úmyslně za to vy jste se ožral s cela vědomě!!Začal jsem se křenit když jsem viděl Macklův ksicht když ho doktor setřel!!

Ale furt jsem nevěděl co to bylo s těma očima a jsou tu  další věci co mi nedávají smysl a co bych potřeboval vyřešit!!!

Omlouvám se za chyby a můžete psát i komentáře :)* A dneska je to poslední část :DP

Justin Bieber and Vampire girlKde žijí příběhy. Začni objevovat