Part - Thirty One

Behir came  downstairs, holding each other's hands. When Bela saw her family, she got astound and looks at Mahir, Mahir signs her to go. She smiles widely and go to them and hugs them tightly.

She cried her heart out and also says "Mumma papa I want to marry Mahir! " Aditi looks at her and says, " Ye to bhot achi baat hai beta....bilkul sahi decision liya tumne...I am proud of you beta...ese darte nahi hain!"

Yash: Wese usually, larka or larki i mean jab wo milte hain to larki ya larka family k sath aate hain. Or hum yaha Bela already....

Mahir: To kia hoa saale sahab......akhir hone wali wife hai itna to banta hai.

Yash: Wife se pehle meri behen hai samjha!

Mahir: Tu zyada mat bol meri girl friend hain.

Yash: Wahhh larki k bhai k saaamne bol raha hai. K wo teri girl friend hai.

Mahit: Haan, hai to hai. Mein jhoot nahi bolta samjha. Tu zyada hoshiyaari mat kr Bela meri hai.

Yash: Dekh Mahir wo meri behen pehle hai, phir teri jo bhi hai.

Bela: Arre....aap larh kyun rahe ho.

Yash: Tu chor na humari Aadat hai.

Bela: Matlab?

Yash; matlab yeh k tumhara boy friend mera best friend hai.

Bela: Really? Pr aapne kabhi bataya nh.

Yash: Ab tu yeh sab chor.....humne engagement and shaadi fix krdi hai. Kal tumhari engagement hai.

Bela: Really? Wow!

Mahir: So aaj hum shopping pr chalte hain.

Sumi: Mahir tu Bela ko le ja.....Hum kahi or...

Mahir: Okay Mumma!

Bela: Nahi Aunty!  Meri engagement hai or me chahti hoon me apni mumma or aapki choice ki dress pehno. Or rahi baat Mahir ki uski choice ki dress to zindagi bhar pehnongi. But abhi, me aaplogo k choice se ready hona chahti hoon. Mahir tumko koi problem nahi hai na?

Mahir: No, I dont have problem. But, atleast me chal to sakta hoon sath!

Bela: Yup!

They did shopping and came back to home, Bela went to Mahir's room to freshen up! Mahir came and back hug her. Bela smiles and says "Washroom mein to sukoon se rehne do!"

Mahir: Nah.....tumko ab mein bhot Pareshaan karonga!

He sats nuzzeling his nose in her neck. Bela smiles and says "Ab bahar chalein!" Mahir picks her in his arms and put her on his bed, Bela blushes and her cheeks heated up.

Mahir make her lay and gets on top of her, He removes hair flicks from her face anf tucked it behind her ears, he joined their forehead and says "kal tum officially meri fiancee ho jaogi. Then I can do what I want, and where i want!"

Bela: tum abhi konsa meri sunte ho.

Mahir: Acha ji kal raat wo mein tha jo sab arrangements kiye th...including protec....

Bela: shhh.....sharam karo.....

Mahir: Kis baat ki sharam.....apni girl friend se kesi sharam.

Bela: I Love You Mahir!

Mahir: I Love You more meri jaan! Sach mein Bela....me tumhare bina nahi reh skte.

Bela: Or mein tumhare bina rehna nahi chahti.

Mahir leans towards her to joined their lips, Bela closes her eyes and pull him towards her holding his head, their lips were about to touch, when suddenly they hear "Bela...Mahir!"

Mahir opens his eyes getting irritate and says "Chalo neeche sab bula rahe hain!" Bela smile sheepishly,  while Mahir saw her smiling and sats "Tum kyun has rahi ho, tumhein barhi hasi aarahi hai...chalo na!"

Bela smiles more, he gets irritate and was about to say something, when Bela pecks his lips and ran from there. His frown faded and he rubbed her neck, and blushes.