yirmi yedi

12.7K 611 79
                                        

İyi okumalar!

*

su: İkra, kanki!

su: Baksana ulan, kız zilli.

ikra: Bildirimlere sıçtın ya, sağ ol!

su: Ne demek ya, her zaman.

su: Ne yapıyorsun?

ikra: Ders çalışıyordum, sen?

su: Seni düşünüyordum.

ikra: Ya şapşik!

su: Şımarma tamam.

su: Duyduğuma göre mantı yapmışsınız?

ikra: Evet, of çok güzeldi!

su: Hani bana? Hani, hani?

ikra: Bize gel, yiyelim bebek!

su: Olmaz.

ikra: Neden?

su: Abin beni kendinden soğutmaya çalışıyor.

ikra: Seni mi, anonimimi?

su: İkisi de benim zaten, salak.

ikra: Doğru.

ikra: Ama...

su: Ama?

ikra: Abim senin anonim olduğunu bilmiyor ki!

su: Ne fark eder?

ikra: Çok fark eder!

su: Nasıl yani?

ikra: Abim senin yanındayken mutlu değil mi?

su: Öyle mi?

ikra: Geri zekalı mısın yoksa rol mü yapıyorsun?

ikra: Abim seninle buluşmak, bir şeyler yapmak için uğraşmıyor mu?

su: Evet, öyle.

ikra: Çok şükür, anladın!

su: Anladım.

ikra: Korkaraktan soruyorum, ne anladın?

su: Çağıl bana aşık. ;)

**

bölüm sonu.

yeni bir bölüm daha yazıp yollayacağım umarım

seviliyorsunuz!

Seni Seçtim |yarı texting✓Bağımlısı olacağınız hikayeler. Şimdi keşfedin