İyi okumalar!
*
su: İkra, kanki!
su: Baksana ulan, kız zilli.
ikra: Bildirimlere sıçtın ya, sağ ol!
su: Ne demek ya, her zaman.
su: Ne yapıyorsun?
ikra: Ders çalışıyordum, sen?
su: Seni düşünüyordum.
ikra: Ya şapşik!
su: Şımarma tamam.
su: Duyduğuma göre mantı yapmışsınız?
ikra: Evet, of çok güzeldi!
su: Hani bana? Hani, hani?
ikra: Bize gel, yiyelim bebek!
su: Olmaz.
ikra: Neden?
su: Abin beni kendinden soğutmaya çalışıyor.
ikra: Seni mi, anonimimi?
su: İkisi de benim zaten, salak.
ikra: Doğru.
ikra: Ama...
su: Ama?
ikra: Abim senin anonim olduğunu bilmiyor ki!
su: Ne fark eder?
ikra: Çok fark eder!
su: Nasıl yani?
ikra: Abim senin yanındayken mutlu değil mi?
su: Öyle mi?
ikra: Geri zekalı mısın yoksa rol mü yapıyorsun?
ikra: Abim seninle buluşmak, bir şeyler yapmak için uğraşmıyor mu?
su: Evet, öyle.
ikra: Çok şükür, anladın!
su: Anladım.
ikra: Korkaraktan soruyorum, ne anladın?
su: Çağıl bana aşık. ;)
**
bölüm sonu.
yeni bir bölüm daha yazıp yollayacağım umarım
seviliyorsunuz!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seni Seçtim |yarı texting✓
Teen Fiction-tamamlandı.- "Bak şimdi efekt sonucunda bir sayı çıkacak ve sen bu sayı kimin forma numarasıyla denk olursa ona anonim olarak yazacaksın." Kaşlarımı çatarak ona baktım. Tam bu sırada Çağıl'ın takımından Efe basket atmıştı. Alkışladıktan sonra İkra...
