on bir

18.9K 876 148
                                        

Bir önceki bölümü okumayı unutmayın!

Bölüme geçmeden önce medyaya bakınız efenim, hayalimdeki Çağıl'ı koydum. Çağıl evlenelim mi? Şey, dövmeli erkeklere zaafım var da... tabi siz dövmesini görmüyorsunuz ama olsun.

İyi okumalar!

**

Çağıl: Hey!

Siz: Hey

Çağıl: N'apıyorsun?

Siz: Dershaneden çıktım, tramvaydayım. Sen?

Çağıl: Hiç... Öyle boş boş oturuyorum.

Çağıl: Dershaneye mi gidiyorsun?

Siz: Yok, gitmiyorum.

Siz: Gitmediğim hâlde "dershaneden çıktım" dedim işte.

Çağıl: Dalga geçme ya...

Çağıl: Zaten hâlâ kendime gelemedim. :(

Siz: Neden, ne oldu?

Çağıl: Çok korkunç bir rüya gördüm.

Siz: Ya, anlatsana merak ettim.

Çağıl: Korkunç değil de... Acı verici bir rüyaydı.

Siz: Aaa... Daha çok merak ettim ama şimdi.

Çağıl: Böyle çok büyük bir yerdeyim.

Çağıl: Bir sürü insan var; kat kat bir mekan düşün.

Çağıl: Ama herkes robot gibi, soru soruyorum cevap yok.

Siz: Kıyamam...

Çağıl: Geziyorum orada, birden yerçekimi artıyor gibi oluyor.

Çağıl: Böyle yere doğru çekiliyorum, ayakta duramıyorum.

Çağıl: Bacaklarımda hissediyorum baskıyı.

Çağıl: Sonra daha da artıyor, dizlerim dönüyor resmen.

Çağıl: Kırılıyordu... Çok acıdı.

Çağıl: djkdkdjdkjskskskskkdk

Siz: Ya...

Siz: O acıyı nasıl hissediyorsun gerçekten

Siz: kckdokspxmwşwkps

Çağıl: Sonra beni tedavi ettirdiler.

Siz: En azından insaflılarmış.

Çağıl: Ama harbiden...

Çağıl: Bak tam kırıldı kırılacak, o acıyı anlatamam.

Siz: Kendimi gülmemek için çok sıkıyorum şu an.

Çağıl: Mal çocuk.

Çağıl: Komik miiii?

Siz: Sensin maaaalll.

Siz: Komik hajaıahajabkan

Çağıl: Çok gerçekçiydi ama.

Siz: Oh iyi olmuş. ;)

Çağıl: Gerçekten kırıldı ya... Yürüyemedim.

Çağıl: Bir de yardım ettiler, sonra tekrar aynı şey oldu.

Siz: şsmğwkwşwkxpöwşwms

Siz: Of...

Çağıl: Ben onların...

Çağıl: Var ya...

Çağıl: Anasını...

Siz: Sesli gülemiyorum... Ağlıcam.

Siz: Ben onların ağızlarına acı biber sürerim, sen merak etme.

Çağıl: Bi de herkes aynı giyinmiş amk.

Çağıl: Mal insanlar.

Siz: Ben rüyamda böyle bir şey görsem altıma yapardım.

Siz: Ama "insan" deme yalnız.

Siz: Robot.

Siz: Mal da deme, sana yardım etmişler.

Siz: Cevap vermeseler de...

Siz: Tramvaydan iniyorum bir dakika.

Çağıl: Tamam, dikkat et.

Çağıl: Etmediler, soru sordum...

Çağıl: Mal mal baktılar.

Çağıl: Sonra bak, kötü oldu.

Siz: Tedavi etmişler ya.

Çağıl: Ettiler ama tekrar aynısını yapabilmek için.


Siz: idöeğsmqlwmğzkwpwk

Siz: Bi daha mı?

Çağıl: Hee, bir daha aynı şey oldu.

Çağıl: Yerçekimi tekrar arttı.

Çağıl: Uyandım sonunda.


Siz: Hay... Islak yere oturdum.

Çağıl: löwxıwöqimdşwmslsmqş

Çağıl: Bana bu kadar gülersen böyle olur işte.

Siz: Ama komikti.

Çağıl: Ben ağlıyordum, sen gülüyorsun.

Siz: Ben de ağlıyordum...

Siz: Ama gülmekten! hıahahahah

Çağıl: Bir de kötü kadın gülüşü atıyor ya...

Çağıl: Gidiyorum ben.

Siz: Git bakalım.

Çağıl: Gidiyorum ama dönüşüm kötü olacak.

Çağıl: Ha, bu arada...

Çağıl: Kendine dikkat et.

Siz: Olur, ederim...

Telefonu gülümseyerek cebime koydum.
Gerçekten mutlu ediyordu kerata.
Sadece mesajlaşmak bile içimdeki sıkıntıyı alıp götürüyordu bazen.

**

bölüm sonu.

pamuk eller oy ve yorumlara lütfen...

diğer bölümde görüşmek üzere <3


Seni Seçtim |yarı texting✓Bağımlısı olacağınız hikayeler. Şimdi keşfedin