BC•2

47.7K 3.1K 1.2K
                                    

Sweet note : Akan ada banyak gambar dalam chapter kali ni. Jadi maaflah kalau guna data awak banyak sikit. Hehehe.

DEWAN besar yang sudah berhias cantik dengan berwarna biru dipandang puas. Kain biru royal jenis satin bergantungan di siling dewan. Meja-meja bulat yang beralaskan kain berwarna biru laut bersusun cantik. Alas putih bercorakkan ukiran berwarna keemasan yang diletakkan di atas meja, menaikkan lagi seri meja bulat itu.

Kerusi juga disarung dengan bajunya yang diwarnakan sama dengan kain di siling dewan. Pentas yang akan menjadi tumpuan para hadirin digantung dengan manik yang seakan-akan kristal di sekelilingnya. Biasan cahaya yang terbias mengindahkan lagi pentas itu. Membuatkan sesiapa saja yang melihat kagum sendiri dengan kehalusan seni tangan yang terhias di keliling pentas itu.

Ranting kayu plastik diletakkan di setiap sudut pentas dan dililit dengan lampu-lampu kecil putih. Pentas itu juga dibentang dengan karpet bulu berwarna putih kebiruan.

Di satu sudut dewan, sebuah kereta kuda yang dibentuk dengan reranting kayu diletakkan

К сожалению, это изображение не соответствует нашим правилам. Чтобы продолжить публикацию, пожалуйста, удалите изображение или загрузите другое.

Di satu sudut dewan, sebuah kereta kuda yang dibentuk dengan reranting kayu diletakkan. Bunga-bunga segar dililit kemas dan digantung dengan kain jenis georgette. Kereta kuda itu dijadikan sebagai photobooth untuk para pengunjung yang hadir nanti.


"Puan," panggil seseorang

К сожалению, это изображение не соответствует нашим правилам. Чтобы продолжить публикацию, пожалуйста, удалите изображение или загрузите другое.


"Puan," panggil seseorang.

Shafira tersentak sebelum memandang ke arah datangnya suara itu. Dia tersenyum saat gerangan wanita manis bertudung hijau pucuk pisang menyapa pandangannya.

"Okey tak?" soal wanita itu, mengharapkan respon yang positif dari kliennya. Tapi apabila melihatkan senyuman Shafira yang melebar itu, dia dapat mengagak, hasil kerjanya berjaya menambat hati puan muda itu.

"Suka sangat. Cantik! Pandai awak hias. Memang patutlah arwah papa selalu upah awak kalau tiba annual dinner," puji Shafira, benar-benar berpuas hati dengan air tangan wanita yang tua lima tahun daripadanya.

Memang sudah lama dia mengenali Farah, tapi masih belum berkesempatan untuk bertemu secara dua muka.

Selalunya, apabila tiba saja annual dinner untuk syarikatnya, Datuk Aminuddin tidakkan guna khidmat orang lain lagi. Hanya Farah itu saja yang dicarinya memandangkan wanita itu mempunyai kreativiti dan mudah memberikan kerjasama.

Hacker 426 ✔️ Место, где живут истории. Откройте их для себя