• Bab 43

3.5K 274 29
                                    

      Selepas makan dan bersiap-siap, mereka semua melangkah keluar dari rumah banglo itu

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

      Selepas makan dan bersiap-siap, mereka semua melangkah keluar dari rumah banglo itu. Bersedia untuk berjalan-jalan di kota Seoul yang indah ini. Lagipun, hari ni sahaja mereka ada waktu bebas. Esok dah busy seharian di The Show. Asya dan Lieya teringin sekali menjelajah keliling Korea ini. Yelah, negara paling disukai oleh pelancong lah katakan. Siapa sahaja tak minat Korea ?





“ Betul ke ni, kau tak nak ikut ? Rugi tau tak ikut. Bukan selalu berjalan macam ni. ” ucap RM kepada V. V yang berdiri di sebelah Fei menganggukkan kepala. Baginya, mengetahui kebenaran sebenar tentang Fei adalah lebih penting sekarang ini. Dia nak pastikan kalau gadis di sebelah dia ni, adalah Yin. Cinta pertama dia dahulu.






“ Betul. Korang have fun lah. Aku sendiri pun, nak bawa Fei berjalan juga sekejap lagi. Asya dan Lieya, korang nikmati lah keindahan Korea ni. Maaf sebab tak boleh join. ” ucap V dan memasukkan kedua tangannya ke dalam poket seluar. Asya dan Lieya menganggukkan kepala dan memasuki kereta itu. Fei yang ada di sebelah melambaikan tangan pada mereka.





“ Kitorang pergi dulu, anyeong ! ”





Anyeong ! ”





     Selepas melambaikan tangan, kereta Nissan hitam milik Bang-nim pun bergerak ke jalan raya. Kereta itu dipandu sepenuhnya oleh Jin. Di dalam kereta, mereka semua sedang berbincang untuk pergi ke destinasi mana dahulu sampai ada yang bertekak dan menaikkan suara. Jin yang mendengar itu mengeluh berat dan mengetuk stereng kereta supaya mereka berhenti bergaduh.






“ Yah ! Yah ! Saujjima. Kalau asyik bergaduh macam ni, sampai besok pun kita tak tahu nak pergi mana. Apa kata, kita tanya Lieya dan Asya nak pergi mana. Sebab, tujuan kita keluar ni pun sebab nak bawa manager kita jalan-jalan. ” ucap Jin yang cuba untuk menenangkan keadaan. Mereka semua mengalah dan memberi perhatian kepada Asya dan Lieya.






Kalau ditanya saya, saya nak pergi ke Istana lama masa dinasti Joseon. Tak silap saya, nama istana tu istana Gyeokbokgung. Saya tengok di internet, tempat dia cantik sangat. Selain tu, saya nak pergi sungai Han. Saya teringin berjalan di jambatan nya. ” ucap Asya dengan perasaan teruja. Pagi tadi, dia buka google dan ternampak dua tempat menarik itu. Jadi, dia teringin nak pergi.






Betul betul, tempat tu pun best juga. Kalau saya, saya nak pergi Namsan Tower tempat banyak drama Korea shooting dan jalan Myeongdeong yang terkenal dengan jualan-jualan murah. Heheh, saya nak sangat pergi situ ! Awak nak kan pergi dengan saya ? ” ucap Lieya dan melihat Suga yang ada di sebelah. Suga hanya tertawa kecil dan menganggukkan kepala.






“ Okay, kalau macam tu kita pergi Istana Gyeokbokgung dulu sebab istana tu tak jauh mana pun. Dalam sejam macam tu dah sampai. Selepas tu, kita pergi Myeongdeong street dan Namsan Tower. Petang atau malam macam tu, kita pergi Hangang river, boleh ? ” ucap RM yang menyusun perjalanan mereka. Mereka semua saling berpandangan dan mengangguk setuju dengan RM.




My Manager [JJK]Where stories live. Discover now