• Bab 35

3.3K 289 19
                                    

       Jungkook melihat Asya yang mengalirkan airmata

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

       Jungkook melihat Asya yang mengalirkan airmata. Atas dasar serba salah, Jungkook segera melepaskan tangan Asya yang sudah kemerahan sebab sakit. Jungkook bersandar dan merenung ke luar tingkap tanpa mengatakan maaf kepada Asya. V cuba untuk memarahi Jungkook tapi Asya menahan V daripada melakukannya. Dia tak nak V dan Jungkook bergaduh disebabkan dia.







“ Tangan awak, okay ? ”






Okay, sikit je ni. Jangan lah kacau dia dulu. Nanti, bila saya terangkan semuanya pada dia. Mesti dia akan okay. Lagipun, benda ni semua salah saya sebab saya menipu. Jadi, saya layak kena marah. ” ucap Asya dan mengesat airmata yang ada di matanya. V berasa sedih dengan sikap Asya yang seperti tak kisah bila diperlakukan begitu oleh Jungkook.






“ Kenapa Asya ? Kenapa awak macam ni ? Lepas apa yang dia dah buat pada awak..awak masih mengharapkan cinta dia ? Apa yang special sangat dia tu di mata awak ? ” tanya V dengan perasaan sedikit marah. V ingatkan bila mereka berdua bergaduh, dia dapat lah menawan hati Asya. Tapi, Asya tetap berkeras hati dengan percubaannya.






Saya tak pernah ada perasaan begini pada mana-mana lelaki selain Jungkook. Nak kata special tu tak lah, tapi saya nak bersama dengan dia..selamanya. Ala, dia tengah marah kan ? Jadi, biasalah. ” ucap Asya dan memberikan senyuman. V agak terkedu tengok senyuman Asya apabila mengucapkan kata-kata itu kepadanya. Dia rasa dah kalah pula, apabila Asya cakap macam tu.






“ Oh, begitu..ya. ”








🏙️ Restoran
Halal Korean 🏙️


❄️ 4 A.M. ❄







     Mereka semua memasuk Restoran Halal Korean itu dengan perasaan tak sabar. Jaket padding masing-masing dibuka dan disangkut di kerusi sebab dalam restoran ni dah ada heater. Mereka duduk di meja panjang yang ada di tepi tingkap. Asya duduk di tepi tingkap dan Jungkook berhadapan dengannya. Disebelah Asya ialah Lieya dan V di sebelah Jungkook. Suga pula duduk di sisi kanan Lieya. Jadi, berpasangan sikit.







“ Nak makan apa ? Biar aku order. ”







Herm, makanan pertama yang saya teringin sangat nak rasa bila di Korea ialah bibimbap ! Heheh, saya nak bibimbap sayur tau ! ” ucap Lieya yang memberi pesanan selepas membaca menu yang tersedia di atas meja. RM yang memang tab phone itu mengambil pesanan mereka. Hahaha, nak order senang sahaja. Gunalah tab phone yang disediakan.






“ Herm, aku pun nak bibimbap juga lah dengan kimchijigae. Awak kena rasa tau kimchijigae tu, series dijamin sedap. ” ucap Suga. Lieya menganggukkan kepala tanda setuju. Dia teringin nak merasa makanan tradisi Korea. Semua members BTS yang lain memesan makanan mereka kepada RM.






My Manager [JJK]Where stories live. Discover now