• Bab 22

4.6K 366 33
                                    

﹏﹏﹏••﹏﹏﹏



◈ Stadium Indoor Putra, Kuala Lumpur ◈

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Stadium Indoor Putra, Kuala Lumpur








      Selepas rehearsel pagi tadi, semua ARMY dibenarkan untuk masuk ke dalam stadium. Seperti yang dijangkakan, seluruh tempat duduk telah dipenuhi oleh ARMY. Masing-masing dah bawa semua jenis bina dan juga ARMY Bomb untuk menyorak nama mereka bila konsert itu bermula. Tak didepan, yang dibelakang pentas juga riuh rendah dengan staff-staff yang sibuk menyediakan pentas. Begitu juga dengan noona stylist yang sedang menyiapkan ahli BTS.






“ Yah ! Kim Taehyung ! Berhentilah main phone tu. Cepat sikit siap ! Kita cuma ada lagi 10 minit tahu tak. Kesian noona tu nak mekapkan kau pun susah. ” ucap J-Hope yang sedang memanaskan badannya untuk opening concert sebentar lagi. Yelah, dia kena menari untuk intro.







“ Tak nak ! Aku malas nak siap awal-awal. Aku merajuk ngan korang semua. Sampai hati tinggalkan kitorang semalam. ” rungut V dan sambung bermain dengan telefonnya. Jungkook yang sedang sibuk dengan hair stylist itu melihat wajah V daripada pantulan cermin. Menyampah pula dengan perangai budak-budak dia.






“ Eh kau, jangan nak libatkan aku tau. Kau seorang je yang merajuk macam budak-budak. ” ucap Jungkook dan menjeling. V melihat Jungkook dan menjelirkan lidah. Asya yang melihat mereka berdua mula menahan amarahnya sekali lagi. Budak berdua ni, memang minta kaki agaknya !







“ Tipu ! Kau merajuk kan sebenarnya ? Dalam hati kau tu, kau mencarutkan manager Asya kan ? Macam lah aku tak tahu ! Dasar penipu ! ” ucap V yang sengaja menaikkan lagi api kemarahan Jungkook. Jungkook mencerlung tajam ke wajah V.






“ Yah ! Mana ada ! ”






Yah ! Berhenti bergaduh boleh tak ? Cuba perangai tu jangan macam budak kecil ? Kesian ARMY kat luar tu dah tunggu..sanggup beratur panjang-panjang untuk korang. Sebelum kasut converse ni, sampai kat muka kau V, lebih baik kau siap-siap. ” herdik Lieya yang berasa geram melihat mereka.







“ Aigoo, garangnya. Tak sangka yang kau ni garang orangnya. ” ucap Suga yang tiba-tiba berada di sebelah Lieya. Lieya melihat Suga yang dah tersenyum kecil. Terus dia alihkan pandangan dan mengipas-ngipas wajahnya yang terasa panas dengan tangannya. Dia yakin, pipinya sedang merona merah.






“ Hehehe, mianhae. ”







      Asya melihat staff stage yang dah memanggil BTS untuk bersedia di bawah pentas. Namun, V masih belum siap lagi makeup nya. Asya segera mendekati V dan merampas iphone yang ada di tangan V tu. Dia dah tak boleh tahan lagi geramnya. Tangan Asya laju menarik cuping telinga V. Lieya dan members lain mula mentertawakan V. Habis memerah muka V sebab menahan sakit.






My Manager [JJK]Where stories live. Discover now