• Bab 13

5.5K 446 27
                                    

“ Apa ? ”

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

“ Apa ? ”





Tak ade apalah. Kenapa awak macam ni Suga ? Awak, ada masalah ke ? Saya tahu awak dingin orangnya. Tapi, tak adalah sampai tahap nak menghina orang lain. ” ucap Lieya. Dia malas nak marah-marah. Berbincang lebih baik. Gaduh pun takde akhirnya nanti. Lagipun, Lieya tak nak keruhkan keadaan lagi.




“ Aku ada sebab tersendiri. Kau tak payah tahu, aku malas nak imbas kembali kisah lama. ” ucap Suga dan menundukkan kepalanya. Wajah Suga berubah kepada sugul. Seolah-olah ada sesuatu beban di kepalanya. Lieya yang memahami hanya melihat Suga sedalamnya.




Awak tak nak cerita tak apa. Saya tak akan paksa awak. Tapi tolong, jangan bencikan Asya disebabkan kisah silam awak tu. Saya tampar awak sebab saya pertahankan kawan saya. Saya sayangkan kawan saya dan awak, bukan Min Yoongi yang saya kenal. Saya tak nak awak berubah jadi lain. Saya minta maaf. ” ucap Lieya dan bangun berdiri. Dia baru nak beredar tapi tangan Suga pantas mengenggam tangan Lieya. Lieya melihat Suga yang merenungnya dengan wajah sugul itu.




" Tak apa, aku maafkan kau. Tapi, aku..ada benda nak cakap dengan kau. Walaupun aku dah janji untuk tak luahkan..tapi— ” ucapan Suga jadi tergantung dan perlahan-lahan dia melepaskan tangan Lieya. Lieya duduk semula di sebelah Suga.




Cakaplah. Saya dengar. ”





•● Flashback ●•

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

•● Flashback ●•





      Dulu, aku ada satu anggapan terhadap perempuan. Bagi aku, perempuan ni cuma menyusahkan dan memusnahkan. Aku tak benci perempuan cuma bila tengok kawan-kawan aku suffer sebab perempuan membuatkan aku hilang minat untuk tahu atau rapat dengan perempuan. Even dengan stylist noona pun, aku tak bertegur. Cuma fans sahaja yang aku layan istimewa sebab mereka fans. Tapi, bukan perempuan biasa.




Hoseok hyung, kan Jimin dah cakap. kalau Yuna tu Jimin punya..kenapa hyung tetap nak dia ? Dah takde perempuan lain ke ? ” marah Jimin. Aku yang di sofa hanya memerhati dua orang ni sambil main phone. Mula lah gaduh pasal perempuan.





My Manager [JJK]Where stories live. Discover now