Bab 5 (mature content)

140K 720 55
                                    

Zaliya menapak ke belakang, menjauhkan diri ketika Yusuf sudah menanggalkan baju dan jari kasar itu mula turun ke bawah dan membuka tali pinggangnya.

Zaliya yang sedang menutup matanya terperanjat ketika tiba-tiba tangan kasar itu memegang kuat kedua-dua bahunya. Matanya membulat ketika dada telanjang Yusuf begitu dekat dengan wajahnya. Aroma jantan Yusuf menusuk ke hidungnya, membuat dia ketakutan kerana ia mengingatkannya kepada imbasan kejadian semalam. Semakin panik, dia terketar-ketar menolak kuat tubuh itu, air matanya mula mengalir laju.

Tidak mempedulikan Zaliya yang berhempas untuk melepaskan diri, Yusuf sudah menarik bahagian dada baju yang dipakai Zaliya, hampir membuat butangnya tercabut. Sesudah baju ditanggalkan, tangannya dibawa ke belakang tubuh si gadis untuk membuka cakuk bra yang dipakai..dia begitu gelojoh dan tergesa-gesa untuk menelanjangkan Zaliya, namun dia tidak mahu kelihatan terlalu tidak terkawal, kerana motif utamanya hanyalah dendam kesumat. Tidak lebih dari itu.

"Please..jangan.."

Yusuf memandang tajam ke dalam sepasang mata bundar yang sedang berjuraian air mata itu.

'Pasti dia fikir aku akan sakitkan dia' desis hatinya perlahan.

'Ya, aku akan sakitkan dia, tapi bukan dengan cara fizikal' Senyuman sinisnya semakin menakutkan Zaliya.

"Please," suara Zaliya sedikit bergetaran, "jangan."

"Jangan apa?" Soal Yusuf. Kegerunan melingkungi seluruh tubuh Zaliya ketika dia merasakan bibir hangat Yusuf mula menempel di lehernya, perlahan-lahan meniup dan menghisap kulit yang sensitif di situ. Dia tidak dapat menolak tubuh Yusuf kerana tangannya sedang menutup dadanya yang terdedah, melindungi dari pandangan sepasang mata keranjang itu.

"Jangan buat saya macam ni, saya tak nak buat ni." Yusuf melonggarkan lagi tali pinggangnya dan berterus-terusan menolak Zaliya ke belakang ke arah katil.

Zaliya jatuh terlentang ke atas katil, namun dia menggunakan lengannya untuk menahan impak hempasan, menyebabkan kedua-dua buah dadanya terdedah menjadi santapan mata Yusuf.

"Semalam kau lupa kan apa yang berlaku? Hari ni aku akan pastikan kau tak lupa dengan apa yang kita akan buat" Yusuf menyeringai, menakutkan Zaliya.

Hari ini dia tidak mahu menyakitkan Zaliya seperti semalam. Semalam mungkin kali pertama buatnya, sebab itu dia kesakitan. Tambahan lagi dia sedang di bawah pengasuh ubat, pasti tidak dapat mengingati butir-butir kejadian yang berlaku. Alangkah ruginya Zaliya tidak dapat mengingati saat dia merasmikan tubuh suci itu.

Yusuf tersengih melihat ketakutan Zaliya terhadapnya.. Tidak tergambar betapa sukanya dia mengecap kemanisan sebuah dendam yang terbalas. Kalaulah Khairil dapat menyaksikan perbuatannya terhadap tubuh hangat Zaliya, pasti lebih sempurna pembalasan dendam kesumatnya. Itu sahaja layanan yang paling sesuai untuk manusia sehina mereka.

Yusuf menurunkan seluar yang dipakai Zaliya, lalu melemparnya ke lantai.

Zaliya terkedu apabila merasakan tangan Yusuf mula menarik turun seluar dalamnya, menggulungnya menuruni pahanya, ke betisnya dan kemudian terus dicampakkan ke lantai juga.

Zaliya menahan esakannya, tangisannya adalah tangisan malu dan ketakutan. Dia cuba meringkukkan tubuhnya menjauhi Yusuf, belakangnya rapat ke kepala katil dan lututnya dirapatkan ke dadanya. Dia perlu melindungi dirinya sehingga ke benteng yang terakhir.

Yusuf kini sedang merenung tajam tubuhnya yang terdedah tanpa seurat benang, nafasnya semakin laju menandakan nafsunya semain membuak-buak, sebelum dirinya sendiri mencampakkan seluar dan boxer yang dipakai ke tepi.

Ketika tiada secebis pun pakaian tersisa di badannya, Yusuf bergerak mendekati Zaliya, zakarnya terasa semakin tegang dan mengeras.

Kedua-dua tangannya mencengkam buku lali Zaliya dan menarik gadis itu ke tengah katil, memaksa Zaliya terlentang di atas katil yang besar itu.

Dendam BerahiWhere stories live. Discover now