Bab 35

791 23 5
                                    

Chapter kali ni agak matang sedikit. Kalau ada sesiapa yang tak suka boleh scroll atau skip. Author dah pesan ni.

Pintu bilik yang menempatkan keberedaan gadis itu ditutup rapat. Tidak lupa juga untuk mengunci pintu. Langkahnya di atur merapati si gadis yang sedang berada di alam mimpi itu.

Punggungnya di labuhkan di atas katil. Wajah gadis itu ditenung dengan seribu satu perasaan yang sukar untuk ditafsirkan.

Tangannya naik membalai wajah itu. Bermula dari kedua-dua belah kelopak mata, hidung, pipi dan berakhir pada seulas bibir yang berwarna merah jambu itu.

Rambut yang menutupi wajah cantik yang sedang tidur itu diselitkan dibelakang telinga. Dihidu sedikit rambut yang berwarna hitam pekat itu. Baunya membuatkan si lelaki terbuai. Dihidu rambut itu tanpa jemu dan disertakan dengan ciuman yang bertalu-talu.

Daripada posisi duduk, posisinya telah bertukar kepada baring mengiring sambil lengannya yang sasa itu memeluk erat tubuh ramping si gadis.

Merdina POV

Tidurnya rasa terganggu apabila wajahnya seperti dibelai seseorang. Namun, rasa kantuknya membuatkan dia hanya membiarkan sahaja perkara itu.

Sekali lagi, dia rasa terganggu apabila terasa ada benda basah yang hinggap di permukaan kulitnya. Dia menggumam. Terasa geli pada seluruh bahagian wajahnya.

Tetapi matanya masih tertutup rapat. Bagaikan terkena renjatan elektrik apabila lehernya pula yang dijamah oleh sesuatu. Pelukkan pada pinggangnya juga semakin erat. Nafasnya terasa sesak.

Dipaksa matanya untuk dicelikkan. Alangkah terkejutnya apabila dia melihat dirinya sedang dicumbui oleh seorang lelaki di dalam sebuah bilik yang asing untuknya.

Dia ingin menolak tubuh itu supaya menjauhinya tetapi tangannya yang diikat membataskan pergerakkannya.

Empangan air matanya pecah. Dia takut.

End Merdina POV

Pergerakannya yang sedang rakus mencumbui leher si gadis terhenti apabila terdengar esakan yang halus. Keningnya dikerutkan seraya wajahnya di angkat.

Terkejut dia apabila melihat wajah gadis itu dilimpahi dengan air mata. Dia mengelap air mata yang berlinangan pada wajah itu.

Sungguh dia tidak suka melihat wajah itu dibasahi oleh air mata.

Dapat dilihat bahawa Merdina membeliakkan matanya saat melihatnya.

" Qimie " tutur Merdina lembut. Dia tidak sangka bahawa lelaki yang disangka baik ini sanggup melakukan perkara seperti ini. Itulah kata orang don't judge book by its cover.

Siapa yang tidak kenal dengan Ku Qimie. Seorang lelaki yang namanya sedang naik dalam bidang permodelan dan juga perusahawanan.

Qimie seorang yang bijak mencari duit. Daripada menjadi seorang model yang terkenal, dia menceburi juga bidang perusahawanan. Tidak lupa juga kelakuannya yang sentiasa menolong orang selalu mendapat pujian daripada peminat-peminatnya.

" Yes darling. " Tersenyum Qimie apabila Merdina menyebut namanya. Sungguh sudah lama dia tidak mendengar suara lunak itu menyebut namanya. Suara yang sentiasa membuatnya angau.

" Why ? Why you do this to me ? " soalnya dengan tangisan yang masih bersisa.

" Because I love you. " kata Qimie sambil menundukkan wajahnya untuk mengucup lembut dahi Merdina.

He's Not MineWhere stories live. Discover now