Chapter 91

3.3K 302 120
                                    

Warning: sexual content(دوباره😑)

برای چند دقیقه خشکم زد، دهنم باز بود به سختی و خیلی آروم نفس میکشیدم.یعنی واقعا میتونن؟ دوتا، درواقع سه تا از مردایی که کل زندگیم میشناختم و اعتماد میکردم و احترام میذاشتم میتونن درواقع موجودات نفرت انگیزی باشن؟ هیچوقت به این چیزا فکر نکرده بودم، تو مغزم حک کرده بودن که برادرای من قهرمان هستن و هرکاری میخوان میتونن انجام بدن، ولی تجاوز هم میتونه بخشی از این باشه؟

دست هری روی رونم بود خیلی آروم میکشید روش.خودشو بهم نزدیکتر کرد تا سرشو بذاره روی سرم و اون یکی دستشو آورد تا بذاره دور کمرم.خیلی آروم با یه ریتم مشخص خودشو و منو جلو و عقب تکون میداد و منم همراهیش میکردم.چطور این همه مدت از خیلی چیزا بی خبر بودم با اینکه همشون جلوی چشام بودن؟

"هری؟"

گفتم و اون دیگه تکون نخورد و به من نگاه کرد.

"بله؟"

"اونا...بنظرت د-داداشام...اونام..."

شروع کردم به حرف زدن ولی زود قطعش کردم

"نمیدونم عزیزم.امیدوارم نکرده باشن ولی واقعا نمیدونم"

گفتم و دستشو کشید روی کمرم

"فکر کنم به اندازه ی کافی شناختمت"

آروم گفتم و هری خندید

"بیا، زیادی بهت فشار وارد کردم و میدونم چی بهترت میکنه" (😑)

گفت و چشمک زد و من خجالت کشیدم

دستمو گرفت و سمت پله ها کشید و ضربان قلب من بالا رفت.وقتی به بالای پله ها رسیدیم هیچی نگفت و منو سمت اتاقش برد.حس کردم کمی با ترس لرزیدم.رفتیم اتاق و‌ اون درو بست منو چسبوند به سینش

لباش روی لبای من قرار گرفتن و زود حال و هوای من عوض شد.زبونشو کرد تو دهنم و من اجازه دادم توی دهنم حرکت بکنه.دستامو دور گردنش حلقه کردم و حس کردم اون تکون خورد و رفت روی تخت نشست و منو روی پاش گذاشت.

حلقه ی روی لبش خورد به لبم و سردیش با گرمای لباش میکس شدن.دراز کشید و منم رویش دراز کشیدم.پوزخند زدم و ازش جدا شدم بهش نگاه کردم.

"چرا همیشه من بالا ام؟"

با طعنه پرسیدم و اون نیشخند زد

"باور کن خیلی میخواستم اون بالا باشم ولی امروز نه عزیزم"

چشمک‌ زد و من با گیجی اخم کردم

تیشرتمو گرفت و درش آورد، تیشرت خودشم در آورد و دستاش رفت پشتم سمت گیره.با یه دست بازش کرد و انداختش کنار و اون یکی دستش از پشت باسنمو گرفته بود، از پشت هلم داد و سینه هام به سینه ی گرمش چسبیدن.بخاطر این کارش چشامو چرخوندم و رفتم گردنشو بوسیدم.

Excessive | CompleteWhere stories live. Discover now