Chapter 5

59.9K 1.8K 1.6K
                                    

[4:32 pm]

Lauren: CAMILA

Lauren: CAM I LA

Lauren: I STG I CAN SEE YOU RIGHT NOW IN FOREVER 21 BUT IDK IF IT'S YOU OR NOT

Lauren: IF YOU LOOK AT YOUR PHONE IN A MINUTE THEN IT'S YOU

Lauren: Camila :(

Lauren: CammmZZZZ

Lauren: too late, I have to leave :(

-----

[4:47 pm]

Camila: FUCK

Camila: it was meee.. damn, I want to see your fine piece of ass in person

Lauren: holy crap. you're sexy as fuck... YOU are the one with a fine piece of ass

Lauren: 😍

Camila: LAUREN, YOU CREEPY BITCH

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Camila: LAUREN, YOU CREEPY BITCH

Camila: you were so close wtf?!?!?

Lauren: camz, shut up..

Lauren: no... not that close actually.. I zoomed in 😏 that ass needs to be spanked by my hands

Lauren: btw, who were you with? She wassss 👌🏽😍👌🏽

Camila: hey, you called me that twice. I like it.

Camila: thaaat would be Dinah. I know she's hot af but she's taken by your bestie, remember?

Lauren: fuck..

Camila: they're so cute

Camila: I have to go do my project soooo I'll talk to you later😭

Camila: bye

Lauren: mhm okay bye, baby girl

-----

[10:07 pm]

Camila: oh man, I'm exhausted

Lauren: why?😜

Camila: ew, that emoji is hideous.. and uhh because I was doing my project. it's finished now though!!

Lauren: good.

Camila: i have to give you a nickname too... considering you gave me 'camz'

Camz: hmmm, Lauren.. Laur.. No. Lo. nope.. ugh

Camz: Lolo!!!

Camz: LOLO, THAT IS THE ONE

Lolo: Camila, no. I fucking hate it

Camz: idc, it's cute affff

Lolo: please don't😭

Camz: or what?

Lolo: that ass spanking will be happening sooner rather than later

Camz: ;)

Lolo: you're so fucking annoying

Camz: yeah, but you love me anyway

Lolo: you're hilarious too. ANYWAY.. Project? What do you study?

Camz: I know babe

Camz: I was doing a project for my literature class. I also study music😁 what do YOU do, Lolo?

Lolo: art, at UCLA

Camz: what?!!

Camz: YOU GO TO UCLA TOO?! shitshitshit

Lolo: oh my god

Lolo: we should definitely fuck in the bathroom tomorrow during your break

Camz: tempting.. but I don't have any classes tomorrow

Camz: I'm sure some other girl will be free though ;)

Lolo: well I mean, I'd prefer your ass but I'll take what I can get

Lolo: it's just so big, and ugh, wtf, I wanna eat it

Camz: who's stopping you?

Lolo: cute

Camz: yeah.. tbh, I kinda had a feeling that you'd be an art girl

Lolo: what do you mean? and don't even think about quoting Bieber

Camz: you just have that look

Lolo: artists have a 'look'?

Camz: i don't know how to explain it but you're really fucking sexy

Lolo: you don't have to tell me things that I already know are true😏

Camz: and you call ME annoying

Lolo: shhhh baby girl

Camz: why are you telling me to shh?

Lolo: I'm sleepy

Camz: .... sofuckingcutewtf

Lolo: I'm not cute

Camz: go to sleep babe

Lolo: I wanna talk to you though

Camz: tomorrow!! goodnight Lolo

Lolo: that name is shit. night night pretty lady with the big booty

Camz: 😒

Striking Out - CamrenWhere stories live. Discover now