★𝑫𝒆𝒔𝒕𝒊𝒏𝒚★part3

1.3K 248 51
                                    

بعد از شنیدن خبر قتل رهبر تهذیبگرها و مشاورش؛ترس و وحشت و غم کل قبایل و سرزمین هارو در بر گرفت.

این خبر به قدری برای مردم شوکه کننده بود که دیگه دست از کار کردن هم‌ کشیدن.

زوج افسانه ای که به مدت سه سال زندگی ای آروم غرق در صلح و آرامش رو برای تمام مردم فراهم کردن حالا به دست ناشناس هایی که هیچ اثری ازشون نبود کشته شده بودن.

چطور کسی میتونست هوانگوانگ جون با اون سطح از قدرت و وی ووشیان که استاد تعالیم شیطانی بود رو اینقدر راحت به قتل برسونه؟

همه یه چیزی رو خوب میدونستن، اینکه این نقشه از خیلی قبل تر طراحی شده بود!

وضع اما در مرکز قبایل به مراتب بدتر هم به نظر میرسید. همه چیز بهم ریخته بود و هیچ کس فردی رو که لایق رهبری کل قبایل باشه پیدا نمیکرد.

اون روز تمام قبایل در برج تک شاخ طلایی جمع شده بودن و به اجساد وی ووشیان و لان وانگجی‌ که حالا مرتب و تمیز داخل تابوت هایی از جنس سنگ های نایاب و مرغوب قراره داده شده بود، نگاه میکردن.

اون روز تمام قبایل در برج تک شاخ طلایی جمع شده بودن و به اجساد وی ووشیان و لان وانگجی‌ که حالا مرتب و تمیز داخل تابوت هایی از جنس سنگ های نایاب و مرغوب قراره داده شده بود، نگاه میکردن

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

دیدن صورت بی رنگ و روح و زخم های عمیق روی بدن لان وانگجی همشون رو شوکه کرده بود.

یکی از پزشک های قبیله ی لانلینگ‌ جین فهمیده بود شمشیر هایی که وی ووشیان و لان وانگجی رو باهاشون کشته بودن آغشته به سم خطرناکی بود که از گیاهی در اعماق رودخانه سیاه به دست میومد.

رودخانه ی سیاه به قدری خطرناک بود که هیچکس حاضر نبود به اونجا بره و طی سالهای طولانی حتی اسمشم فراموش شده بود! اما کی تونسته بود به اونجا بره، اون‌ گیاه رو پیدا کنه و ازش سم بسازه؟

سمی که اینقدر کشنده بود که میتونست افراد یه قبیله رو از پا دربیاره!

لان شیچن دیگه مثل قبل نبود انگار تو دنیای دیگه ای سیر میکرد. لباش ترک برداشته بود و نگاهِ چشم های سیاهش خالی از زندگی بنظر میرسید.

جین لینگ هم سعی میکرد حواسش به داییش باشه.
اون از همیشه خشمگین تر و مضطرب تر شده بود و میخواست هر چه زودتر کسانی که پشت این نقشه ی قتل بودن رو پیدا کنه اما تمام جستجوهاشون برای شناسایی اون افراد بی نتیجه بود...

♡𝑴𝑫𝒁𝑺𝑯:𝑫𝒆𝒔𝒕𝒊𝒏𝒚♡Where stories live. Discover now