Bab 36 [EDITED]

6.6K 170 9
                                    

Keesokan harinya, Harith dan Mia bersama-sama bersiap untuk keluar ke pasaraya untuk membeli bahan dapur. Wajah Mia pagi itu mekar dengan senyuman manis kerana Harith telah mengikut permintaannya untuk bersama-sama membuat kek.

Ketika Mia sedang menyarungkan blouse ke tubuhnya, dia terasa ada mata tajam yang galak merenungnya dari arah belakang. Apabila dia memusingkan tubuhnya, kelihatan Harith yang sudah selesai bersiap, dengan t-shirt polo hitam yang fit ditubuhnya, serta seluar pendek paras lutut berwarna coklat muda sedang selesa 'berposing' seksi di atas katil. Rambut Harith yang digel rapi menambahkan lagi efek kacak di wajahnya.

Mia menelan air liurnya melihat pemandangan indah yang disajikan di hadapannya.

"A-abang, kenapa tengok Mia mcm tu?" Mia hampir tergagap kerana terlalu gugup dengan pandangan maut Harith.

Harith tersenyum senget. Dia menampung kepalanya dengan tangan kirinya.

"Go on, abang tak usik sayang. Nak tengok wife abang sarung pakaian."

Mia terasa bulu roma merinding mendengar suara nakal Harith membuatkan dia teringat kembali akan kali pertama dia bertemu Harith di rumah ini. Begitulah apa yang dia rasakan ketika ini. Aura yang dibawa oleh Harith sangat kuat terhadapnya.

"O-okay, then."

Ketika itu Mia masih menggunakan tuala untuk menutup bahagian bawah pinggangnya yang hanya bersarung panties. Dia mencapai skirt labuh yang berwarna pastel sebelum memusingkan kembali tubuhnya ke arah suaminya.

Ketika itu, Harith masih memandangnya dan langsung memberi kenyitan mata nakal, tanda sedang menikmati pandangan yang sedang disaji, iaitu punggung bulat dan seksi Mia yang masih dilindungi oleh tuala.

Mia menggeleng sebelum menahan senyuman nakal. Oh, suaminya fikir dia sahaja yang berani menggodanya? Dia pun bolehlah!

Dengan sengaja, Mia segera melurutkan tuala yang dipakainya lalu menayangkan punggung montoknya yang bersarung panties berwarna hitam.

Ketika itu dia dapat mendengar tarikan nafas Harith yang agak kuat. Mia tersenyum sebelum melangkah ke arah Harith. Skirt yang dipegangnya tadi masih berada di tangannya.

Dengan perlahan-lahan, Mia segera naik ke atas tubuh Harith, menyebabkan Harith yang agak terkejut dengan aksi tidak terduga Mia menunjukkan wajah yang terkejut dan terkesima. Wow, sisi nakal Mia yang jarang sekali Mia tunjuk.

"Abang nak goda Mia ke?" soal Mia manja dengan pipi yang sengaja dikembungkan. Mata Harith ketika itu sudah meliar ke paha mulus Mia yang terdedah, tidak dilupakan ketika ini Mia hanya memakai panties serta blouse yang hanya menutup sebahagian punggungnya.

"Tapi kenapa abang rasa... macam sayang yang nak goda abang?" soal Harith dengan tangan yang meliar ke paha gebu Mia. Tidak dilupakan juga perut memboyot Mia yang menambahkan efek seksi di mata Harith.

"Ye ke? Bukan abang ke yang tenung Mia tadi?" soal Mia, sengaja memainkan jari-jemarinya  di bibir kissable Harith. Geram dia melihat bibir Harith yang berwarna merah jambu, tanda lelaki itu tidak merokok.

"And Mia nak goda abang balik?" soal Harith, masih mengikut permainan 'kucing dan tikus' yang diketuai oleh Mia.

"No, no. Tangan tu jangan nakal-nakal." marah Mia dengan manja apabila tangan Harith yang berada di pahanya, kini sudah naik ke dalam bajunya, lebih tepat berada di pinggang rampingnya.

Harith mengetap bibirnya setelah melihat senyuman manis Mia. Shit, dia terasa adik kecilnya naik hanya dengan senyuman manis yang Mia berikan. Mengenangkan mereka yang mahu keluar serta Mia yang perutnya sudah membesar, dia segera membatalkan hasratnya untuk 'memakan' isterinya. Dia perlu menjaga batas mereka demi kesihatan Mia.

"Sayang, I think I already suffered enough. Jangan goda abang lagi, please." ujar Harith sambil menarik leher Mia, lalu dikucup telinga Mia bertalu-talu. Damn, dia makin teringin untuk membaham isterinya yang seksi itu.

Mia ketika itu, hanya memejamkan mata, menikmati kucupan lembut Harith di telinga dan sekitar lehernya. Dia rindukan perasaan ini, perasaan hangat yang mengalir dalam tubuhnya.

Kucupan Harith menjalar ke bawah dagu Mia, naik ke pipinya, kemudian dahinya lalu akhirnya turun ke bibir mungil Mia. Mia dengan senang hati membuka sedikit bibirnya, menerima lidah Harith yang mahu bermain dengan lidahnya.

Lama mereka berkucupan hangat, dengan tangan Mia yang mengusap belakang leher Harith, serta Harith yang mula menjalarkan tangan ke dalam baju Mia, mencari cangkuk pakaian dalam Mia, sebelum membukanya.

Mia melepaskan kucupan hangat mereka. Wajahnya memerah dengan bibir yang sedikit bengkak.

"Abang..." panggil Mia perlahan sambil mencari nafasnya. Harith melagakan dahi mereka, lalu menyelak rambut Mia lalu diikat menjadi 'messy bun'.

Dia kemudiannya mengalihkan bibirnya ke leher putih Mia yang terdedah. Kucupan dan jilatan diberikan di situ, membuatkan Mia memejamkan mata erat, tanda sedang menikmati perlakuan Harith.

Dia terjerit kecil apabila terasa Harith menggigit lehernya, memberikan satu 'love bite' yang agak besar. Kemudian Harith menjilati love bite yang diberikan kepada Mia, lalu membawa bibirnya kembali melekap di bibir basah isterinya.

Setelah lama mereka berkucupan, Mia yang tanpa sedar bergerak ke belakang, terasa bonjolan di seluar Harith. Mia terkejut lalu memandang Harith dengan pandangan yang hanya Harith fahami.

Harith segera menolak tubuh Mia lembut tanpa cuba menindih perut Mia yang memboyot.

"Sayang, I'm sorry. But I can't handle myself anymore. I want you, so so bad." ucap Harith dengan sebelum tunduk mengucup dahi Mia.

Mia diam sebentar, memandang wajah berharap Harith. Tidak lama selepas itu, dia mengukirkan senyuman lebar.

"Mia dengar, sex masa pregnant is ok, with a good position." Mia mengetap bibir, menahan malu ketika mengatakan itu.

"Not sex, we make love, baby." balas Harith dengan senyuman nakal dan melebar, sebelum memberikan kucupan yang memabukkan kepada isteri yang tersayang.

***

Harith memarkirkan BMW 3 Series Wagonnya setelah 10 minit berpusing di persekitaran kawasan parking. Dia tidak menyangka hari Sabtu sangat sesak di pasaraya walaupun jam baru menunjukkan pukul 11 pagi. Sepatutnya mereka sudah sampai pada pukul 10 pagi, tetapi disebabkan Mia yang telah menggodanya, waktu mereka terlajak satu jam.

"Jom, sayang." Harith segera membukakan pintu buat Mia. Tangan mereka saling bertaut ketika memasuki pasaraya tersebut. Mia hanya menahan perasaan cemburu apabila melihat beberapa orang gadis yang memandang lama wajah suaminya dengan pandangan terkesima. Disebabkan itulah, Mia terus merangkul lengan Harith erat. Harith hanya membiarkan kerana itu sememangkan apa yang dia mahukan.

Harith dan Mia bersama-sama menolak troli ke bahagian-bahagian barang dapur yang mahu dibeli. Sambil itu, mereka berbual serta bergurau senda sehingga menyebabkan beberapa orang yang berada di sekitar mereka memandang ke arah pasangan dua sejoli itu. Tanpa mereka sedar, ada mata yang memandang ke arah mereka dengan wajah yang terkejut.

Berhenti di bahagian 'baking ingredient', Mia meminta izin Harith untuk pergi memilih bahan-bahan yang mahu dibeli. Harith hanya mengangguk sebelum mengeluarkan telefon keluaran Apple terbaru, Iphone XS Max. Sedang Harith ralit membaca email-email dari pejabatnya, tangannya ditarik ke suatu arah dengan kuat. Dia terkejut apabila melihat gadis bertubuh genit yang sangat dikenalinya sedang menariknya ke bahagian yang agak terpencil dan jauh dari Mia.

"Hello, big brother. Can you explain me what happened right now?"

Harith terkesima dengan bibir yang terkelu. Oh, shit!

To be continued...

Sorry semua i taktau kenapa mlm ni i tetiba advance semacam😭 Dont hate meeee i dah kata story i ada smut jugak💏🙈😭❤😂

The Eternal LoveWhere stories live. Discover now