suami

Suami Belasan Tahun by eychazola
#1
Suami Belasan Tahunby eycha .
SLOW UPDATE!!! . AMARAN AWAL; cerita ini berunsur MKKL (Merepek Kerepek Ke Laut) . Nur Qistina Raisya. Namanya seindah wajah dan kehidupannya. Namun dalam keindahan past...
  • benci
  • muda
  • dendam
+11 more
Cik Diamond Aku Punya!!! (COMPLETE ✔) by RabbLauren
#2
Cik Diamond Aku Punya!!! (COMPLETE...by RabbLauren
"APA yang disorokkan oleh perempuan yang bercadar macam awak?berselindung di sebalik purdah hitam ni?" ------ Muhd Dairy Yan. "Sara ingat segala janji yan...
  • suami
  • romance
  • zairy
+10 more
Cik Pa Cik Bodyguard by azizahbujal
#3
Cik Pa Cik Bodyguardby azizahbujal
Haziza aka PA aka bodyguard halimunan aka tunang jadian Menyamar? tak ada hal... kacang je... Babysitter? Bab jaga baby terlajak umur... enteng.. but those freaking heel...
  • adanb
  • karyaseni2u
  • suami
+4 more
Ketua pengawas itu aku punya! by cikryna
#4
Ketua pengawas itu aku punya!by r y n a
Kisah seorang budak perempuan yang bernama Nuryana Asyikin. Berumur 17 tahun. Dikahwin kan dengan seorang ketua pengawas, Muhammad Syakirin. Muhammad Syakirin. Seorang...
  • suami
  • girls
  • romance
+3 more
Suamiku,classmate aku!!! by Nightmxre_lady
#5
Suamiku,classmate aku!!!by Little Bear
Elina Alya ialah seorang gadis yang comel dan ceria.Dia disukai oleh orang disekelilingnya.Manakala,Irfan Daniel seorang playboy dan mempunyai sikap ego yang tinggi mela...
  • followme
  • classmate
  • playboy
+2 more
Andai Ini Takdirku by wawachim
#6
Andai Ini Takdirkuby wawachim
"Andai ini takdirku, aku redha" -Aisya. Aisya Kirana, seorang gadis biasa yang membesar dalam keluarga biasa, namun kehilangan ibubapa dalam sebuah kemalangan...
  • cinta
  • benci
  • suami
+5 more
Tên khó ưa , tôi yêu anh{ Suga/Ami } by sualaska1306
#7
Tên khó ưa , tôi yêu anh{ Suga/Ami...by Su Alaska
Suga/Ami -"tránh xa tôi ra đi tên khó ưa" - " nhưng anh muốn đu bám em mà " - "anh.....ưm" Và thế nụ hôn đầu đời của Ami bị tên đáng gh...
  • su-ami
  • lãng-mạn
  • yêu-nhau
+1 more
Kau Tetap Isteriku by nabihahtaquddin
#8
Kau Tetap Isterikuby Nabihah Taquddin
Untuk menghilangkan rasa bersalah Dato Fizz terhadap Hazril, dia telah menjodohkan anaknya dengan Hazril. Hazril yang membuat keputusan terburu-buru merasakan dirinya di...
  • sayang
  • penyesalan
  • isteri
+4 more
Innocent Wife by HatanoHata
#9
Innocent Wifeby HatanoHata
Seoarang Pria masuk ke dalam kehidupanku secara tiba-tiba. Apalagi pria ini langsung saja menjabat sebagai suamiku. Dia pria tinggi dengan rambut acak-acakan, cukup mani...
  • innocent
  • suami
  • wife
+4 more
MR CEO VS MISS DOKTOR by Teyha_Rider
#10
MR CEO VS MISS DOKTORby Nur Fatihah
iman syazana dalam diam mencintai zafran khairullah sepenuh hati. tetapi ada sesuatu kejadian yang membuatkan iman syazana ingin melupakan insan bernama zafran khairulla...
  • kahwinpaksa
  • cintadalamdiam
  • musuh
+5 more
[DR] I STILL LOVE YOU by Guppy_Rh
#11
[DR] I STILL LOVE YOUby Hanaris_A1412
-Terima Kasih telah melengkapi kebahagian saya- [BaekAnna] Ketika dosen rese menghadapi istrinya yang tengah hamil dengan segudang acara ngidam yang aneh-aneh, beginilah...
  • exo
  • hamil
  • sirupabc
+13 more
Cintai Aku Sepenuhnya by fckingslwaa
#12
Cintai Aku Sepenuhnyaby ✨
"Kalau you nak beristeri dua, tiga, empat atau you nak ceraikan I, I sudah tidak kisah. I ada life I sendiri dan I nak tumpu sepenuhnya pada kerjaya I."- Nur A...
  • suami
  • baby
  • isteri
+3 more
Hot Wife by Gnice7799
#13
Hot Wifeby Gnice
Cerita khusus dewasa mengandung unsur sex dalam rumah tangga Restricted +21 Rumah tanggaku cukup berbahagia, meski belum memberi keturunan, tetapi aku dan Diana dalam 2...
  • istri
  • rumahtangga
  • suami
Kau Tetap Isteriku (versi novel) by nabihahtaquddin
#14
Kau Tetap Isteriku (versi novel)by Nabihah Taquddin
Bila dipaksa kahwin dengan anak kepada seorang pembunuh, kau rasa? Lagi pedih bila kau tahu dialah pembunuh bapa kau. "Pakcik dah bunuh bapa saya, sekarang ni pakci...
  • isteri
  • penyesalan
  • family
+7 more
The Wedding Of My Dreams by dinarmdhni_
#15
The Wedding Of My Dreamsby dina ramadhani
Siapa sih didunia ini yang gk mau mempunyai pernikahan yang sempurna dan indah, lalu hari hari yang bahagia. Pasti semua orang mengingnginkannya. Dan aku Tresha Amelia s...
  • tersakiti
  • ceo
  • cinta
+16 more
Musuhku Suamiku by flowers_official
#16
Musuhku Suamikuby cikbunga
Tengku Emir Raynul dipaksa untuk berkahwin diusia yang sangat muda iaitu diawal usia 17 tahun.Paling menyakitkan hatinya apabila dia harus mengahwini musuhnya sendiri...
  • musuhke
  • suami
  • loveaynul
+2 more
Ustad ILOVE U by Syareefah01
#17
Ustad ILOVE Uby Rifah
Bagaimana jadinya jika seorang yang bergelar ustad menikah dengan gadis yang urakan???
  • istri
  • takdir
  • romance
+2 more
Yang Abadi (SLOW UPDATE) by FifyNAI
#18
Yang Abadi (SLOW UPDATE)by Fify NAI
*Short Story* Pertama kali bercinta Indah meletakkan pelbagai syarat pada sang jejaka.Semua itu semata-mata untuk memelihara dirinya. " Saya dah cakap jangan pangg...
  • isteri
  • romance
  • cinta
+4 more
PEREMPUAN BAYANG-BAYANG by EveRoberto
#19
PEREMPUAN BAYANG-BAYANGby Eve Roberto
Perselingkuhan, adalah duri paling menyakitkan yang paling mudah meruntuhkan mahligai rumah tangga. Sebuah cerita yang membidik perselingkuhan dalam rumah tangga, dari s...
  • family
  • keluarga
  • perselingkuhan
+6 more
Air Mata Darah Cinta by closeakaun999000000
#20
Air Mata Darah Cintaby .
Ikatan pekahwinan antara Tia dan Tengku Iskandar menemui jalan mati apabila Tia diperlakuan seperti binatang. Tia yang dihina, dicaci, diherdik, diterajang, Tia tetap ta...
  • suami
  • 18
  • isteri
+6 more