Bab 15 [EDITED]

9.6K 198 1
                                    

Mia memejamkan matanya erat apabila terasa ada benda halus yang bermain di wajahnya. Mia segera menolak benda yang menganggu lenanya itu. Sudah jenuh ditolak dan dikibas di wajahnya, akhirnya Mia membukakan matanya. Terbuntang matanya melihat wajah I-want-to-make-love-with-you tertera di wajah Harith.

"Abang...!" Mia terjerit kecil. Dia cuba untuk bangun tetapi ditahan oleh Harith. Harith ketika ini hanya berbaring mengiring penuh seksi dengan siku yang menampung kepalanya. Tangan Harith pula bermain dengan rambut panjangnya. Oh, jadi benda halus yang bermain di wajahnya sebentar tadi adalah rambutnya sendiri.

"Evening, sayang." Ucap Harith nakal dengan lidah yang bermain di bibirnya. Mia hanya mengetap bibir melihat pemandangan menggoda itu.

"Evening too, abang. Hm, kita dekat mana ni? And abang ke yang angkat Mia?" Mia turut memusingkan tubuhnya, mengiring ke arah Harith yang seksi tidak berbaju menunjukkan tubuhnya yang cantik terbentuk lalu meletakkan telapak tangannya di dada bidang Harith. So much heaven...

"For your information, now we're in Genting, at one of my private Villas. And for your second question, yes, abang yang angkat sayang."

"Genting? Why Genting?" Mata Mia melilau di sekitar kawasan bilik tidur itu. Bilik yang agak sama saiznya dengan bilik mereka di KL dan kebanyakan perabot dan dekorasinya turut sama, iaitu dominan berwarna hitam dan kelabu. Sesuai dengan perwatakan Harith yang begitu maskulin dan berwajah tegas.

"Because, Genting is my favorite place after all. I don't know, but I love Genting. Everytime abang rasa serabut atau stress, abang akan datang sini."

"So tempat ni yang abang kata secret tadi?" Mia mendongak, mencari mata menggoda Harith agar bertentang dengannya. Harith turut menunduk lalu mengusap rambut mengurai isterinya.

"Yes." Balas Harith singkat sebelum bibirnya menempel di bibir mentah Mia. Mia segera menarik leher Harith untuk memperdalamkan ciuman mereka.

Harith sudah hilang kesabaran disebabkan bibir manis isterinya. Dia segera menggigit bibir bawah Mia untuk memberi lidahnya akses untuk masuk. Mia terjerit sebelum suaranya tenggelam dengan ciuman maut Harith.

Apabila hampir kehabisan nafas, Mia menepuk dada Harith berulang kali supaya bibirnya dilepaskan. Harith menjarakkan bibir mereka sebelum menghadiahi kucupan ringan di bibir Mia yang basah.

"Hmm, manis." Komen Harith dengan sengihan nakal. Tangannya pula galak merayap di pinggang ramping Mia yang menggoda dirinya. Terbayang bagaimana pinggang ramping itu menari galak di atas tubuhnya malam tadi.

Harith memejamkan matanya rapat apabila terasa adik kecilnya sudah terbangun. Oh no. Membayangkan aksi nakal Mia sahaja sudah membuatnya turn on. Harith mahu bangkit menindih tubuh genit Mia tetapi Mia dengan pantas bangkit lalu duduk di atas tubuh Harith.

Mia agak terkejut apabila terasa bonjolan di seluar Harith memandangkan Harith hanya memakai sweatpant. Dia segera membuang perasaan yang menjalar di tubuhnya sebelum memandang wajah Harith.

"Mia tau apa yang ada dalam fikiran abang and I won't let you. Now, Mia nak abang jawab soalan Mia. Boleh?" Mia menyilangkan kedua tangannya di dada. Padahal melihat wajah tampan Harith dari sudut tegak macam ni membuatkan seluar dalamnya terasa lembap.

"Yes, sure. Tanyalah." Harith mengeram kecil. Dia berharap agar Mia tidak menderanya dengan sengaja duduk di atas adik kecilnya padahal sewaktu kewanitaan Mia sedikit bergesel dengannya sebentar tadi sudah membuatkan dia seperti mahu meletus.

"Just now abang cakap yang abang ada banyak rumah lain. Are you kidding me?" Mia menyoal dengan pandangan tidak percaya. Harith hanya tersengih.

"Yes, it's true. Abang ada 2 buah villa lagi selain villa yang kita stay sekarang ni."

Mia terlopong. "Wow, kat mana?"

Harith sengaja meletakkan jarinya di dagu, berpura-pura berfikir. "Hmm, entahlah sayang. Abang amnesia pulak."

"Abang..." Mia sudah menjulingkan matanya ke atas. Dia tahu Harith sengaja berpura-pura lupa. Padahal kalau dia hutang dengan Harith satu round pun dia boleh ingat sampai sanggup tuntut!

"What? Betullah abang lupa. Maybe dekat uh—"

Harith menderam sambil memejamkan matanya apabila Mia mula membelakangkan tubuhnya. Kini Mia duduk tepat di atas adik kecilnya yang sudah bangun. Dia membukakan matanya seraya melihat wajah Mia yang tersengih kemenangan.

"You want to answer me or not? Or still pretend yang abang ada amnesia?"

Harith agak terkejut dengan Mia yang agak berlainan petang ini. Mia agak agresif.. dan menggoda. Ya, Harith memang suka wanita yang jinak-jinak merpati seperti Mia. Tidak senang dijangka tindak tanduknya.

"Betullah. Abang memang tak ingat." Harith masih mahu bermain dengan Mia. Seringai nakal terpeta di bibirnya. Kali ini dia sudah siap sedia mental dan fizikal jika Mia mahu menderanya seperti tadi.

"Oh, ok." Balas Mia ringkas sebelum bangkit dari tubuh Harith. Harith melepaskan deraman yang menunjukkan dia geram sebelum menarik tubuh Mia lalu tubuh Mia ditimpanya.

"Don't you dare, tinggalkan kerja yang sayang buat dekat abang." Balas Harith lembut dengan sinaran mata nakal. Mia panik apabila melihat seringai nakal yang terpeta di wajah suaminya.

Serta-merta Harith menggeselkan adik kecilnya yang sudah keras dengan kewanitaan Mia. Mia menarik nafas panjang sebelum menelan air liurnya penuh payah apabila melihat seringai jahat Harith.

"Don't mess up with me, kitten." Bisik Harith sebelum menjilati cuping telinga Mia. Mia memejamkan matanya erat.

Habislah aku, desis hati Mia penuh pasrah.



IM SO CRINGE READING THIS CHAPTER. SORRY HSJSKSKSKKSKSKSKS

The Eternal LoveWhere stories live. Discover now